• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

مشارکت شرکت های HAL و Wipro برای ساخت قطعات چاپ سه بعدی هواپیما

  • کد خبر : 16888
  • ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مشارکت شرکت های HAL و Wipro برای ساخت قطعات چاپ سه بعدی هواپیما

شرکت هوانوردی هندوستان HAL و Wipro تجارت تولید فلز را در زمینه ایجاد قطعات چاپی سه بعدی که بطور بالقوه می‌تواند در هواپیماهای تولید شده توسط HAL استفاده شوند آغاز کرده‌اند. Wipro 3D اولین شرکت هندی است که توانسته به صورت محلی دستگاه چاپ سه بعدی فلز افزایشی (metal additive) را در سطح صنعتی با […]

شرکت هوانوردی هندوستان HAL و Wipro تجارت تولید فلز را در زمینه ایجاد قطعات چاپی سه بعدی که بطور بالقوه می‌تواند در هواپیماهای تولید شده توسط HAL استفاده شوند آغاز کرده‌اند.

Wipro 3D اولین شرکت هندی است که توانسته به صورت محلی دستگاه چاپ سه بعدی فلز افزایشی (metal additive) را در سطح صنعتی با کمک مؤسسه علوم هند ایجاد کند. به عنوان بخشی از تفاهم نامه، شرکت HAL و Wipro با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی به طور مشترک به کار طراحی، توسعه، اثبات و ساخت و ترمیم اجزا و قطعات هوافضایی خواهند پرداخت.

این همکاری بین دو شرکت، یک هم افزایی منحصر به فرد از قابلیت هایی ایجاد می کند که می تواند تولید فلز افزایشی را در صنعت هوافضا در هند تسریع کند. صلاحیت قطعات هوافضا چالش برانگیز است زیرا نیاز به آزمایش دقیق و گسترده ای دارد که به دنبال آن، مجوز توسط مقامات قانون گذار صادر می شود و ممکن است شامل آزمایش پرواز نیز باشد.

چاپ سه بعدی فلزی این توانایی را دارد که در موفقیت پلت فرم های هوافضا و دفاع ملی از جمله نیازهای خود HAL نقش به سزایی داشته باشد.

در سطح جهانی، صنعت هوافضا یکی از مهم‌ترین کاربران چاپ سه بعدی فلز بوده است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.