• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

لغو سفارشات مدل ‌MAX بوئینگ توسط شرکت لیزینگ Avolon

  • کد خبر : 18307
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
لغو سفارشات مدل ‌MAX بوئینگ توسط شرکت لیزینگ Avolon

Avolon، شرکت لیزینگ مستقر در دوبلین، سفارش ۷۵ فروند جت Boeing 737 Max را که تحویلش برای سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود، لغو کرد. این اتفاق ضربه‌ی دیگری به برنامه باریک پیکر غول صنعت هوافضای ایالات متحده وارد کرد. Avolon همچنین اعلام کرد که زمان تحویل ۱۶ جت دیگر را تا سال […]

Avolon، شرکت لیزینگ مستقر در دوبلین، سفارش ۷۵ فروند جت Boeing 737 Max را که تحویلش برای سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود، لغو کرد. این اتفاق ضربه‌ی دیگری به برنامه باریک پیکر غول صنعت هوافضای ایالات متحده وارد کرد. Avolon همچنین اعلام کرد که زمان تحویل ۱۶ جت دیگر را تا سال ۲۰۲۴ یا بعد از آن دوباره برنامه ریزی خواهد کرد.

Airbus نیز از این اتفاق بدون آسیب نماند، زیرا این شرکت لیزینگ تعهدات خود را برای دریافت چهار فروند A330neos که برای تحویل در سال آینده برنامه ریزی شده بود، به هم زد و دریافت ۹ فروند A320neos را از سال ۲۰۲۰/۲۱ تا سال ۲۰۲۷ به تعویق انداخت.

Domhnal Slattery، مدیرعامل Avolon، در بیانیه رسمی اعلام کرد: “ما با تکیه بر سرمایه قوی خود، سریع و قاطعانه عمل کرده ایم تا چشم انداز بازار را مورد بررسی قرار دهیم و المان های رزرو سفارش خود را دوباره ترسیم کرده ایم تا با شرایط بازار همسو شویم. اقدامات ما در سه ماهه اول، کاهش سفارش هواپیماها در بازه زمانی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ از ۲۸۴ هواپیما به ۱۶۵ فروند است و در نتیجه تعهدات سرمایه نزدیک مدت خود را کاهش می‌دهیم. این اقدامات شرایط بازار را منعکس می‌کنند و Avolon همواره یک رویکرد انعطاف‌پذیر را حفظ کرده تا اطمینان حاصل شود که ما می‌توانیم با شرایط بازار که به سرعت در حال تغییر است، سازگار شویم و کسب‌وکار خود را با نیازهای مشتریان خود تطبیق دهیم.”

بوئینگ نیز در بیانیه ای گفت: “ما گفتگوهای مداومی با Avolon در رابطه با طرح ۷۳۷ Max و اثرات آن از سال گذشته داشته‌ایم. ما با Avolon به توافق متقابل رسیدیم تا بتوانیم سفارش Max را بازنگری کنیم. از آنجا که ما تعداد هواپیماهای مکس کمتری نسبت به برنامه ریزی تولید کرده ایم، تدابیری را برای مدیریت سفارش بیش از ۴۳۰۰ فروند Boeing 737 Max به کار گرفته‌ایم. این امر هم چنین گامی درست برای همسو شدن با واقعیت‌های بازار است زیرا ما میزان عرضه و تقاضا را متعادل نموده و ارزش اصلی ۷۳۷ Max را، به خصوص در بخش اجاره، حفظ می کنیم. ما از تعهد مداوم Avolon به برنامه ۷۳۷ Max با ۵۵ سفارش قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر تحویل آن جت ها هستیم.”
Avolon درخواست هایی را از بیش از ۸۰ درصد از مشتریان خود دریافت کرده تا به جبران تعهدات خود در پرداخت اجاره بپردازند. این درخواست‌ها چندین شکل را به خود اختصاص داده‌اند، از جمله درخواست تعویق اجاره کوتاه‌مدت برای بخشی از اجاره ماهانه یا کل آن، برای دوره‌های زمانی که به طور متوسط سه ماه است.

Avolon گفت که انتظار می‌رود تا با اکثریت مشتریان خود برای تعویق اجاره کوتاه‌مدت، موافقت کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.