• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

قرارداد ۷۶ میلیون دلاری شرکت AeroVironment برای فروش پهپادهای انتحاری

  • کد خبر : 18848
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۵:۰۸
قرارداد ۷۶ میلیون دلاری شرکت AeroVironment برای فروش پهپادهای انتحاری

شرکت AeroVironment به منظور تهیه تعداد نامشخصی از پهپادهای انتحاری با بالک های تاشو (Switchblade loitering munitions) برای ارتش و نیروهای دریایی ایالات متحده، قرارداد ۷۶ میلیون دلاری را منعقد کرد. براساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، قرار است پهپادهای انتحاری تا پایان آوریل ۲۰۲۳ به دو سازمان تحویل داده شوند. دولت ایالات متحده تنها مشتری […]

شرکت AeroVironment به منظور تهیه تعداد نامشخصی از پهپادهای انتحاری با بالک های تاشو (Switchblade loitering munitions) برای ارتش و نیروهای دریایی ایالات متحده، قرارداد ۷۶ میلیون دلاری را منعقد کرد.

براساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، قرار است پهپادهای انتحاری تا پایان آوریل ۲۰۲۳ به دو سازمان تحویل داده شوند.

دولت ایالات متحده تنها مشتری AeroVironment برای پهپادهای بالک تاشو است، زیرا این شرکت به منظور کسب مجوز برای فروش اسلحه در خارج از کشور تلاش کرده است.

یکی از مدیران این شرکت در فوریه ۲۰۲۰ به FlightGlobal گفت که با این حال، AeroVironment امیدوار است اولین سفارش صادراتی خود را برای Switchblade در سال ۲۰۲۰ تضمین کند و به تازگی از دولت آمریکا مجوز فروش سلاح به زیرمجموعه کوچکی از نیروهای نظامی ناتو را دریافت کرده‌است.

شرکت AeroVironment یکی از اولین شرکت‌هایی بود که پهپاد انتحاری قابل حمل برای انسان را تولید کرد. با این حال، به دلیل عدم توانایی در رقابت بین‌المللی، تولیدکنندگان پهپادهای انتحاری از شرکت‌های رقیب اسرائیلی مانند Elbit Systems وIsrael Aerospace Industries در بازارهای خارج از آمریکا تسلط دارند.

این شرکت در ماه مارس اعلام کرد که AeroVironment اخیراً یک نوع Switchblade بزرگ‌تر را که قادر به حمل مهمات بزرگ‌تر است و می‌تواند مسافت بیشتری را پرواز کند، آزمایش کرده است. مهمات بزرگ‌تر توسط یک مشتری ناشناخته تأمین می‌شود و می‌تواند یک نوع ضد زره از Switchblade باشد؛ هر چند که این شرکت جزئیات کمی را منتشر کرده‌است.

استاندارد Switchblade بخش مهمی از فروش AeroVironment است. در سال مالی ۲۰۱۹، این شرکت ۳۱۴ میلیون دلار درآمد تولید کرده که ۲۱% از آن مربوط به پهپادهای انتحاری می باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.