• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

قرارداد جدید شرکت Orbital UAV با شرکت Northrop Grumman برای توسعه سیستم‌های پیشران هیبریدی پهپاد

  • کد خبر : 18827
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
قرارداد جدید شرکت Orbital UAV با شرکت Northrop Grumman برای توسعه سیستم‌های پیشران هیبریدی پهپاد

شرکت Orbital UAV ضمن ابراز خرسندی، اعلام کرد که قراردادی را با شرکت پیشرو در فناوری هوافضا و دفاعی Northrop Grumman منعقد کرده است. این قرارداد به منظور توسعه یک سیستم پیشرانش هیبریدی برای هواپیمای بدون سرنشین با نشست و برخاست عمودی (VTOL) است. این شرکت وظیفه طراحی و توسعه یک سیستم پیشرانش هیبریدی را […]

شرکت Orbital UAV ضمن ابراز خرسندی، اعلام کرد که قراردادی را با شرکت پیشرو در فناوری هوافضا و دفاعی Northrop Grumman منعقد کرده است. این قرارداد به منظور توسعه یک سیستم پیشرانش هیبریدی برای هواپیمای بدون سرنشین با نشست و برخاست عمودی (VTOL) است.

این شرکت وظیفه طراحی و توسعه یک سیستم پیشرانش هیبریدی را بر عهده دارد که در آن، یک موتور الکتریکی را با یک موتور سوختی ترکیب می کند تا قابلیت اطمینان و کارایی بالایی را برای پهپادهای VTOL فراهم کند.

Todd Alder، مدیر عامل شرکت گفت: “این قرارداد جدید فرصتی دیگر برای Orbital UAV است تا با گسترش پیمانکاران اصلی دفاع جهانی و توسعه بیشتر محصولات، پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار پهپادهای تاکتیکی باشد.”

براساس این قرارداد، UAV Orbital، توسعه، تأمین و پشتیبانی از دو سیستم پیشرانش هیبریدی را برای ادغام با پلتفرم پهپاد کوچک Northrop Grumman انجام خواهد داد. این کار در کارخانه طراحی و تولید شرکت در Perth، غرب استرالیا انجام خواهد شد.

Keith Hirschman، معاون رئیس شرکت Orbital UAV گفت: “ادغام فناوری موتور سوخت سنگین ما با یک سیستم پیشرانش هیبریدی جدید نشان‌دهنده یک گام مهم برای صنعت پهپادهای تاکتیکی است.”

Rob Sova، رئیس واحد عملیاتی سیستم‌های خودمختار Northrop Grumman گفت: “این شرکت در حال توسعه نسل بعدی پهپادهای VTOL است و به تقویت ابتکارات تحقیق و توسعه خود در پیش‌بینی و حمایت از نیازهای مشتریان ما کمک خواهد کرد.”

پیش‌بینی می‌شود تحویل دو سیستم پیشرانش نمونه اولیه برای تست پرواز طی سال ۲۰۲۱ رخ دهد.

موفقیت در این پروژه امکان ایجاد فرصت‌های تولید تجاری بیشتری را برای این شرکت فراهم می کند.

قراردادهای توسعه و طراحی تأثیری در رقم درآمد سال مالی شرکت که ۲۵ تا ۳۵ میلیون دلار باقی مانده است، نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.