• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

طراحی صندلی‌های جدید برای پس از بحران ویروس کرونا توسط شرکت Aviointeriors

  • کد خبر : 18651
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
طراحی صندلی‌های جدید برای پس از بحران ویروس کرونا توسط شرکت Aviointeriors

شرکت ایتالیایی Aviointeriors معتقد است که پس از برداشتن محدودیت‌های ویروس کرونا، می‌تواند ظرف شش ماه صندلی‌های جدیدی را برای مسافران تولید کند که موجب احساس امنیت آن ها در پرواز می‌شود. پیشنهاد اصلی Aviointeriors با نام “Janus” یک طرح جدید است که صندلی‌های ردیف وسط به صورت معکوس نسبت به صندلی‌های کناری‌اش قرار گیرد […]

شرکت ایتالیایی Aviointeriors معتقد است که پس از برداشتن محدودیت‌های ویروس کرونا، می‌تواند ظرف شش ماه صندلی‌های جدیدی را برای مسافران تولید کند که موجب احساس امنیت آن ها در پرواز می‌شود.

پیشنهاد اصلی Aviointeriors با نام “Janus” یک طرح جدید است که صندلی‌های ردیف وسط به صورت معکوس نسبت به صندلی‌های کناری‌اش قرار گیرد و همچنین یک صفحه پلاستیکی شفاف برای محافظت بیشتر از مسافران در مقابل آنان گذشته می‌شود.

Paolo Drago، مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید اگرچه طراحی مجدد کابین دارای پیچیدگی خاصی می‌شود، اما حریم خصوصی بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند.

دراگو معتقد است که این ردیف صندلی معکوس شده، هیچ فضای بیشتری را نسبت به قبل اشغال نخواهد کرد و نیازی به کاهش ظرفیت کل نیست. اما او اذعان می‌کند که ترکیب‌بندی ردیف‌های مجاور درهای خروج اضطراری، ممکن است بدون تغییر باقی بماند تا الزامات قانونگذار برآورده شود.

وی معتقد است در صورت وجود مشتری کافی، محصول Janus در کمتر از شش ماه تحویل داده می‌شود. او می‌گوید: “ما تمام قابلیت‌های موردنیاز برای طراحی و تولید را داریم.”

Drago خاطرنشان می‌کند که این طرح هنوز به مرحله بررسی اولیه نرسیده و برای رسیدن به این نقطه، نیاز به ساعت‌ها برنامه‌ریزی است. قبل از اینکه طراحی را آغاز کرده یا بر روی آن سرما‌یه‌گذاری کنیم، باید شرکت‌های هواپیمایی علاقه چشمگیری از خود نشان دهند.

طرح دوم Aviointeriors با نام Glassafe، حبابی شفاف‌گونه است که سر و شانه‌های مسافر را در پوششی قرار می‌دهد. او می‌گوید، این طرح برای اصلاح مجدد کابین‌، یک راه حل سریع‌تر، ارزان‌تر و ساده‌تر است.

دراگو با اینکه اذعان می کند که افزایش وزن در طراحی Glassafe وجود دارد، اظهار داشت که گزینه جایگزین آن یعنی پرواز با صندلی وسط خالی “کاملاً ناکارآمد” است. شاید بهتر باشد هواپیما در آن شرایط پروازی نداشته باشد”

طرح Glassafe می‌تواند ظرف کم‌تر از دو ماه تحویل داده شود، مشروط بر اینکه مجوزهای قانونی آن صادر شود.

Aviointeriors درخواست‌های ثبت اختراع را برای هر دو طرح ارائه داده که هم برای هواپیماهای باریک پیکر و هم هواپیماهای پهن پیکر مناسب است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.