• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

شرکت Dassault جت Falcon 900B را به هواپیمای حمل کالاهای پزشکی تبدیل می‌کند

  • کد خبر : 19499
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
شرکت Dassault جت Falcon 900B را به هواپیمای حمل کالاهای پزشکی تبدیل می‌کند

شرکت خدمات فالکون داسو یکی از شرکت‌های تابعه Dassault Aviation در پاریس اعلام داشت که جت Falcon 900B خود را پس از دریافت مجوز از اداره عمومی هوانوردی غیرنظامی (DGAC) به هواپیمایی برای خدمات پزشکی تبدیل نمود. تکنسین‌ها صندلی و تجهیزات نصب شده برای مسافر را درآورده و آن را محلی برای نگهداری و حمل […]

شرکت خدمات فالکون داسو یکی از شرکت‌های تابعه Dassault Aviation در پاریس اعلام داشت که جت Falcon 900B خود را پس از دریافت مجوز از اداره عمومی هوانوردی غیرنظامی (DGAC) به هواپیمایی برای خدمات پزشکی تبدیل نمود.

تکنسین‌ها صندلی و تجهیزات نصب شده برای مسافر را درآورده و آن را محلی برای نگهداری و حمل بار نمودند که ظرفیت ۱۳٫۵ مترمکعب یا حمل ۲۸۸۴ کیلوگرم بار را دارد.

از آنجا که این جایگزینی هیچ تغییری در ورودی‌های هواپیما یا سایر سیستم‌ها ایجاد نکرده، DFS گفت که این تبدیل به راحتی قابل برگشت است. خدمات مشتریان DFS و تیم های مهندسی و عملیاتی در این اصلاح شرکت کردند. Dassault Aviation نیز امکان تست و مجوز لازم را ارائه داده است.

پس از جایگزینی، این هواپیما پارچه لازم برای تولید ماسک‌های صورت را به یک کارخانه در اروپای شرقی تحویل داد و سپس ماسک‌های آماده را به کشورهای فرانسه، شمال آفریقا و مناطق تحت تأثیر بیماری Covid-19 منتقل کرده است. براساس گزارشات DFS، حمل و نقل تجهیزات پزشکی و ماسک‌ها در این جت، نسبت به هواپیماهای باری تجاری و حمل و نقل زمینی، سریع‌تر و تغییرپذیرتر است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.