• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

شرکت Air France-KLM با حداقل منابع، برنامه خود را در ماه آوریل و می پیش می‌برد

  • کد خبر : 18407
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
شرکت Air France-KLM با حداقل منابع، برنامه خود را در ماه آوریل و می پیش می‌برد

شرکت Air France–KLM (شرکت هلدینگ خطوط هوایی فرانسوی و هلندی)، ظرفیت خود را در ماه مارس، بیش از یک سوم کاهش داد و یک عملیات حداقلی را در ماه آوریل و می انجام خواهد داد. این شرکت هواپیمایی می‌گوید، با کاهش ۳۵ درصدی ظرفیت، ترافیک دو خط هوایی اصلی آن ۵۱% نسبت به سال گذشته […]

شرکت Air FranceKLM (شرکت هلدینگ خطوط هوایی فرانسوی و هلندی)، ظرفیت خود را در ماه مارس، بیش از یک سوم کاهش داد و یک عملیات حداقلی را در ماه آوریل و می انجام خواهد داد.
این شرکت هواپیمایی می‌گوید، با کاهش ۳۵ درصدی ظرفیت، ترافیک دو خط هوایی اصلی آن ۵۱% نسبت به سال گذشته در ماه مارس کاهش یافته است. این امر منجر به کاهش ۲۱٫۶ درصدی ضریب بار و رسیدن آن به ۶۵% شد، همچنین تعداد مسافران نیز ۵۷% کاهش یافته و به ۳٫۱ میلیون نفر رسید.
بیشترین کاهش ظرفیت مربوط به شبکه آسیا و اقیانوس آرام بود (۴۸%) و پس از آن، مربوط به همین منطقه و شبکه با مسافت کم یا متوسط بود که ظرفیت حمل مسافر (Available Seat Kilometre) نیز ۴۴% کاهش یافت.
کاهش ظرفیت در شرکت Air France نسبت به KLM بیشتر است. ناوگان فرانسوی ۳۷% ASK را کم نمود؛ در حالی که همتای هلندی او ۳۲% از ظرفیت خود را کاهش داد.
این شرکت هلدینگ می‌گوید که انتظار دارد بیش از ۹۰% ظرفیت برنامه‌ریزی شده را در ماه آوریل و ماه می معلق کند، اما به جفت شهرهای اصلی خدمت رسانی می‌کند.
همچنین این گروه می‌گوید که “به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن شرایط در طول مدت بحران ویروس کرونا، قادر به ارائه دید کلان نیست”.
فعالیت کالا و محموله ها در این گروه افت شدید نداشته است، زیرا کاهش ۲۸ درصدی ظرفیت تقریباً با افت ۲۹ درصدی در ترافیک مطابقت دارد. حجم محموله ها نیز نسبتاً بدون تغییر، یعنی ۶۱٫۵% در مقابل ۶۲٫۳% در سال گذشته، باقی مانده‌است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.