• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

شرکت‎های هواپیمایی Southwest و American جزئیات کمک‌های دولتی خود را اعلام کردند

  • کد خبر : 18555
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۱۴
شرکت‎های هواپیمایی Southwest و American جزئیات کمک‌های دولتی خود را اعلام کردند

دو شرکت هواپیمایی آمریکایی، Southwest Airlines و American Airlines می‌گویند که با دولت در مورد میزان کمک‌های مالی اضطراری وعده‌داده‌شده به این صنعت به عنوان بخشی از قانون ۲ تریلیون دلاری CARES توافق کرده‌اند، چرا که خطوط هوایی، از زمان شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، شبکه‌های خود را با کاهش شدید تقاضای سفر تطبیق داده‌اند. شرکت هواپیمایی […]

دو شرکت هواپیمایی آمریکایی، Southwest Airlines و American Airlines می‌گویند که با دولت در مورد میزان کمک‌های مالی اضطراری وعده‌داده‌شده به این صنعت به عنوان بخشی از قانون ۲ تریلیون دلاری CARES توافق کرده‌اند، چرا که خطوط هوایی، از زمان شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، شبکه‌های خود را با کاهش شدید تقاضای سفر تطبیق داده‌اند.

شرکت هواپیمایی Southwest Airlines که قرار است ۳٫۲ میلیارد دلار جهت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود از دولت دریافت ‌کند، اولین شرکتی بود که در تاریخ ۱۴ آوریل این قرارداد را اعلام کرد و پس از آن، American Airlines مبلغ ۵٫۸ میلیارد دلار کمک از دولت دریافت خواهد کرد.

Southwest می‌گوید که ۲٫۳ میلیارد دلار برای پرداخت حقوق و نزدیک به ۱ میلیارد دلار وام دریافت خواهد کرد که ۶۰۰۰۰ کارمند آن را تا حداقل ۳۰ سپتامبر تأمین خواهد کرد. شرکت هواپیمایی مستقر در دالاس می‌گوید، انتظار می‌رود وام تعیین شده از جانب دولت، یک دوره ۱۰ ساله با نرخ بهره پایین داشته باشد و ممکن است در هر زمان قبل از سررسید بازپرداخت شود که تقریباً شامل ۲٫۶ میلیون وثیقه صادر شده به وزارت خزانه داری ایالات متحده است.

مدیر ارشد اجرایی، Gary Kelly گفت: “از آنجا که اکنون در مرحله اجرای قانون CARES هستیم، از اقدام سریع وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده برای تزریق نقدینگی به اقتصاد و تلاش برای باز نگه داشتن مشاغل و افراد در شغل خود، قدردانی می‌کنیم که قطعاً شامل خطوط هوایی و کارمندان ماست.

در همین حال، American Airlines نیز به طور مستقیم ۴٫۱ میلیارد دلار کمک مالی و یک وام ۷٫۱ میلیارد دلاری کم بهره دریافت می‌کند. علاوه بر این، شرکت هواپیمایی مستقر در Fort Worth خواستار وام ۴٫۷۵ میلیارد دلاری شده استDelta Air Lines نیز از دولت درخواست کمک مالی کرده است.

وزیر خزانه داری ایالات متحده در بیانیه ای در ۱۴ آوریل گفت: “شرکت های هواپیمایی آلاسکا، Allegiant Air، American Airlines، Delta AirLines ،Frontier Airlines، خطوط هوایی هاوایی، JetBlue Airways ،United Airlines ،SkyWest Airlines و Southwest Airlines به ما گفتند که قصد دارند در برنامه پشتیبانی حقوق و دستمزد شرکت کنند.” او افزود: “گفتگوها با سایر شرکت‌های هواپیمایی در مورد مشارکت احتمالی آنها ادامه دارد. وزارت خزانه‌داری نیز در تلاش است تا در اسرع وقت درخواست های شرکت‌های هواپیمایی مسافربری کوچک‌تر را بررسی و تصویب کند و راهنمایی‌های بیشتری را برای خطوط هوایی حمل بار و پیمانکاران به زودی ارائه می‌دهد.”

قانون CARES که ارزش آن در حدود ۲ تریلیون دلار است، تقریباً ۶۰ میلیارد دلار وام و کمک مالی به شرکت‌های هواپیمایی آمریکا و مشاغل مرتبط اختصاص داده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش چشمگیر درآمد بوده‌اند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18555

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.