• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

شروع مجدد برخی از پروازهای بین المللی Korean Air از ماه ژوئن

  • کد خبر : 18987
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
شروع مجدد برخی از پروازهای بین المللی Korean Air از ماه ژوئن

شرکت هواپیمایی Korean Air در ماه ژوئن پروازها را به مقصد‌های بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا بازگشایی خواهد کرد و خود را برای لغو محدودیت‌های مسافرتی مربوط به بحران Covid-19 آماده می‌کند. بزرگترین شرکت هواپیمایی کره جنوبی در تاریخ ۷ ماه می اعلام کرد که ۳۲ مسیر از ۱۱۰ مسیر بین‌المللی در ماه […]

شرکت هواپیمایی Korean Air در ماه ژوئن پروازها را به مقصد‌های بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا بازگشایی خواهد کرد و خود را برای لغو محدودیت‌های مسافرتی مربوط به بحران Covid-19 آماده می‌کند.

بزرگترین شرکت هواپیمایی کره جنوبی در تاریخ ۷ ماه می اعلام کرد که ۳۲ مسیر از ۱۱۰ مسیر بین‌المللی در ماه ژوئن شروع به فعالیت خواهند کرد (معادل ۱۴۶ پرواز در هفته یا ۲۰% از ظرفیت بین‌المللی معمول آن). در ماه می نیز فقط ۱۳ مسیر یا ۵۵ پرواز در هفته اجرایی خواهد شد.

مقاصد جدید شامل واشنگتن دی‌سی، سیاتل، ونکوور، تورنتو، آمستردام، فرانکفورت، کوالالامپور، سنگاپور، هانوی، پکن، شانگهای پودونگ، تایپه و اولانبانار است.

Korean Air در بیانیه‌ای اعلام داشت: “این شرکت پروازهای مسافری بین‌المللی بیشتری را در ماه ژوئن اضافه کرده است تا برای افزایش تقاضای سفر پس از آرام شدن محدودیت‌های Covid-19 در هر کشور، آماده شود. بازگشایی مسیرها نیز این امکان را می‌دهد تا ظرفیت بار بیشتری را تأمین نماییم.”

برنامه‌های این شرکت هواپیمایی نشان می‌دهد که خطوط هوایی برای تقاضای مسافرت بین‌المللی به ماه ژوئن امیدوار هستند تا به بهبود وضعیت خود در اثر شیوع ویروس کرونا بپردازند. Qatar Airways نیز اعلام داشت که قصد دارد تا اواخر ماه ژوئن نیمی از شبکه خود را به حالت قبل برگرداند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.