• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

برگزاری رقابت جدید برای شتاب‌‌دهی به ایده‌ها در بخش غیرنظامی هوافضا در بریتانیا

  • کد خبر : 14646
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
برگزاری رقابت جدید برای شتاب‌‌دهی به ایده‌ها در بخش غیرنظامی هوافضا در بریتانیا

دولت بریتانیا در حال تدارک یک رقابت سالانه با جایزه ۱۵۰ میلیونی برای شتاب‌دهی به ایده‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در ارتباط با طراحی و ساخت سیستم‌های هوافضایی است. دولت بریتانیا در حال دعوت سازمان‌ها برای شرکت در یک رقابت سالانه با جایزه ۱۵۰ میلیون پوندی است. در این رقابت شرکت‌کنندگان ایده‌ها و پروپوزال‌های خود را […]

برگزاری رقابت جدید برای شتاب‌‌دهی به ایده‌ها در بخش غیرنظامی هوافضا در بریتانیا

دولت بریتانیا در حال تدارک یک رقابت سالانه با جایزه ۱۵۰ میلیونی برای شتاب‌دهی به ایده‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در ارتباط با طراحی و ساخت سیستم‌های هوافضایی است.

دولت بریتانیا در حال دعوت سازمان‌ها برای شرکت در یک رقابت سالانه با جایزه ۱۵۰ میلیون پوندی است. در این رقابت شرکت‌کنندگان ایده‌ها و پروپوزال‌های خود را در ارتباط با طراحی و ساخت سیستم‌های هوافضایی ثبت می‌کنند. اولویت اصلی این رقابت ارتقای طراحی و ادغام سیستم‌های هواپیمایی، سازه‌های هوافضایی، سیستم‌های پیشرفته و توسعه بهره‌وری تکنولوژی سیستم‌های پیشرانشی مانند توربوفن‌های بزرگ است.

این رقابت جزئی از برنامه تکنولوژی و تحقیق هوافضای بریتانیا (UKART) است که برای ثبات و بهبود موقعیت کشور در زمینه هوافضای غیرنظامی تعریف شده است.

برنامه UKART بمنظور رشد نوآوری‌ها در حوزه هوافضای غیرنظامی در بریتانیا از سرمایه‌گذاری مشترک بخش دولتی و صنعتی به ارزش ۹/۳ میلیارد پوند بهره می‌برد.

صنعت هوافضای بریتانیا بیش از ۳۶۰۰۰۰ نفر کارمند دارد و شرکت‌های برجسته فعال در این حوزه در بریتانیا شامل بوئینگ، رولز-رویس و ایرباس می‌شود. این رقابت فرصت مناسبی برای کسب و کارهای انگلیسی، سازمان‌های دانشگاهی و آکادمیک و گروه‌های فناوری و تحقیقاتی است تا بتوانند توانمندی‌های خود را نشان داده و نقش پر رنگی در این حوزه داشته باشند. به همین منظور، شرکت‌کنندگان باید علاقه‌مندی و ایده‌های خود را از ۳ تا ۲۲ می سال جاری ثبت کنند. دولت نیز پس از بررسی طرح‌ها، به بهترین پروپوزال‌ها اجازه ثبت درخواست برای بهره‌مندی از جایزه مالی می‌دهد.

دولت بریتانیا قصد دارد بواسطه این رقابت، موقعیت خود را در حوزه سازه‌های هوایی پیچیده خصوصا بال‌ها، هواپیماهای الکتریکی و متصل و هواپیماهای هوشمند تثبیت بخشد. این بودجه مالی برای تحقیقات صنعتی و یا تامین سرمایه پروژه‌ها قابل دسترسی است. طبق قوانین، کسب و کارها حداکثر می‌توانند تا نیمی از بودجه مالی خود را از این طریق تامین کنند. همچنین، سازمان‌های شرکت‌کننده در این رقابت باید توافقنامه‌ای در چهارچوب ATI امضا کنند.

برنامه UKART توسط بخش استراتژی کسب و کار، انرژی و صنعت (BEIS)، نوآوری بریتانیا و انستیتو تکنولوژی هوافضا (ATI) مدیریت می‌شود. این رقابت شامل ۴ مرحله است و انتظار می‌رود فرآیند آن حداقل ۶ ماه بطول بیانجامد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.