• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

سیستم پهپاد ۲ در ۱ آماده به خدمت برای دفاع و امنیت

  • کد خبر : 17837
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
سیستم پهپاد ۲ در ۱ آماده به خدمت برای دفاع و امنیت

شرکت های Auterion Government Solutions Inc و Quantum-Systems GmbH با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا پهپادهای Vector و Scorpion را به بازار عرضه کنند. این همکاری، سخت‌افزار با کیفیت sUAS را همراه با سیستم عامل ایمن، مقیاس‌پذیر و منبع باز Auterion فراهم می‌آورد. سیستم عامل Auterion بر روی sUAS، از وسایل نقلیه هوایی چند روتوره گرفته […]

شرکت های Auterion Government Solutions Inc و Quantum-Systems GmbH با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا پهپادهای Vector و Scorpion را به بازار عرضه کنند. این همکاری، سخت‌افزار با کیفیت sUAS را همراه با سیستم عامل ایمن، مقیاس‌پذیر و منبع باز Auterion فراهم می‌آورد.

سیستم عامل Auterion بر روی sUAS، از وسایل نقلیه هوایی چند روتوره گرفته تا عمودپروازهای هیبرید نوع ۲ استفاده می‌شود. این سیستم عامل متن باز با ساختار پهپاد گروه ۱ وزارت دفاع مطابقت دارد.

Vector و Scorpion یک کیت سیستم ۲ در ۱ تشکیل می‌دهند. Scorpion یک تریکوپتر بوده که می‌تواند برای محیط های شهری پویا و سایر مأموریت‌ها که به ترکیبی از مانورپذیری و پرواز هاور برای جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی، نظارت و شناسایی (ISR) و همچنین آگاهی از وضعیت موجود نیاز دارند، مورد استفاده قرارگیرد.

از طریق پیکربندی بدنه با پرنده های بال-ثابت و بخش دم، Scorpion تبدیل به Vector می شود که یک عمودپرواز بال-ثابت با بازدهی بالا برای مأموریت‌های ISR با برد زیاد و مداومت پروازی بالا است.

Quantum-Systems از یک سیستم کنترل پرواز اختصاصی و همچنین نرم افزار فرمان و کنترل qBase در هر دو وسیله نقلیه هوایی استفاده می‌کند.

هنگامی که پلت فرم‌ها با نرم‌افزار Auterion Enterprise PX4، ایستگاه زمینی Auterion و ایستگاه کنترل زمینی Auterion Hand-Held ادغام می‌شوند، یک اکوسیستم باز را تشکیل می‌دهند که با معماری و الزامات پهپاد گروه ۱ وزارت دفاع هماهنگ و یکپارچه است.

این ادغام، پهپادها را قادر می‌سازد تا در بازارهای دفاعی و امنیتی ایالات متحده قابلیت توسعه و تعامل را برای مشتریان داشته باشند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.