• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

سوخت‌رسانی هوایی – توافقنامه جدید Airbus و Lockheed Martin

  • کد خبر : 13964
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
سوخت‌رسانی هوایی – توافقنامه جدید Airbus و Lockheed Martin

دو شرکت Lockheed Martin و Airbus قرارداد مشترکی برای کشف فرصت‌ها و ارائه راه‌حلی مناسب به تقاضای رو به رشد سوخت‌رسانی هوایی به مشتریان این سرویس، امضا کردند. در حال حاضر، مشتری اصلی سوخت‌گیری هوایی وزارت دفاع ایالات متحده است. این دو شرکت به دنبال ارائه سرویس سوخت‌رسانی هوایی برای مدیریت ظرفیت شناسایی شده در […]

دو شرکت Lockheed Martin و Airbus قرارداد مشترکی برای کشف فرصت‌ها و ارائه راه‌حلی مناسب به تقاضای رو به رشد سوخت‌رسانی هوایی به مشتریان این سرویس، امضا کردند. در حال حاضر، مشتری اصلی سوخت‌گیری هوایی وزارت دفاع ایالات متحده است.

سوخت‌رسانی هوایی - توافقنامه جدید Airbus و Lockheed Martin

این دو شرکت به دنبال ارائه سرویس سوخت‌رسانی هوایی برای مدیریت ظرفیت شناسایی شده در این زمینه و رفع نیازهای نسل بعدی تانکرها با توجه محیط چالش برانگیز آینده هستند. طبق گفته مدیرعامل شرکت Lockheed Martin، مریلین هون، سوخت‌گیری قابل اطمینان و مدرن یک قابلیت ضروری برای مشتریان ما و همچنین حفظ جایگاه جهانی و استراتژیک این شرکت است. شرکت‌های Airbus و Lockheed Martin با ترکیب تخصص و نوآوری‌های خود می‌توانند راهکارهای پیشرفته‌ای در زمینه سوخت‌گیری هوایی برای نیروی هوایی ایالات متحده و سایر متحدان‌ در سراسر جهان فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت Airbus، تام اندرز نیز گفت: نیروی هوایی ایالات متحده نیاز به بهترین تکنولوژی در زمینه عملیات سوخت‌گیری هوایی دارد که توسط دو تیم صنعتی بزرگ، یعنی Lockheed Martin و Airbus فراهم خواهد شد.

این دو شرکت در حال بررسی رویکرد مشترک خود با استفاده از تانکر سوخت‌رسان A330 MRTT و شناسایی و بررسی طیف وسیعی از فرصت‌ها هستند. در آینده ممکن است راه‌حل متفاوتی در این زمینه ارائه شود.

فرناندو آلونسو، رییس بخش دفاعی و هواپیماهای نظامی Airbus گفت: A330 MRTT توسط چند کشور در سراسر جهان انتخاب شده است. عملیات سوخت‌گیری هوایی توسط این تانکر چندین بار انجام و مورد تحسین نیروهای هوایی قرار گرفته است. ترکیب تخصص بکار گرفته شده در این تانکر Airbus با مهارت‌های شرکت Lockheed Martin می‌تواند منجر به ارائه راهکارهای موثرتری برای شرایط فعلی و آینده شود. وی همچنین افزود Lockheed Martin سابقه طولانی و موفقیت‌آمیزی در یکپارچه‌سازی سیستم‌ها، تولید و عملیات تعمیر و نگهداری هواپیماها و تانکرهای بزرگ هوایی دارد که می‌تواند در این مسیر بسیار مفید باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.