• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

سامانه بالن ارتباطی در البرز با موفقیت مورد سنجش قرار گرفت

  • کد خبر : 14217
  • ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
سامانه بالن ارتباطی در البرز با موفقیت مورد سنجش قرار گرفت

سامانه بالن ارتباطی ویژه مواقع بحرانی، روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه، در آئینی با حضور مسئولان کشوری در استان البرز مورد سنجش و آزمون قرار گرفت. رحیم احسانی رئیس پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی ایران در سنجش این سامانه گفت: “این بالن ارتباطی ویژه مواقع بحرانی است که پس از سنجش و آزمایش علمی در […]

سامانه بالن ارتباطی ویژه مواقع بحرانی، روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه، در آئینی با حضور مسئولان کشوری در استان البرز مورد سنجش و آزمون قرار گرفت.

سامانه بالن ارتباطی در البرز با موفقیت مورد سنجش قرار گرفت

رحیم احسانی رئیس پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی ایران در سنجش این سامانه گفت: “این بالن ارتباطی ویژه مواقع بحرانی است که پس از سنجش و آزمایش علمی در اختیار استان البرز قرار گرفت”.

وی اضافه کرد: “با گذشت یک سال از تصویب مدیریت بحران وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات، این چندمین بالن ارتباطی با هدف تامین ارتباطات در بحران هایی نظیر زلزله و سیل است، که آزمایش و تحویل داده شده است”.

رئیس پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی وزارت ارتباطات ا بیان اینکه سامانه بالن ارتباطی در اتوبان کرج- قزوین راه اندازی و مستقر شده، اظهار داشت: “ارتباطات صوتی و اینترنت LTE جزء سرویس‌هایی است که این بالن در شعاع ۴۰ کیلومتری خود و با ظرفیت ۴۰۰۰ کاربر همزمان فراهم خواهد آورد”.

وی ادامه داد: “لازم به ذکر است این بالن نسبت به نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه و تماما توسط جوانان ایرانی ساخته شده است”.

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=14217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.