• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

سفارش دو فروند King 350CER توسط اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا 

  • کد خبر : 19258
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
سفارش دو فروند King 350CER توسط اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا 

اداره گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده، ناوگان هواپیماهای Beechcraft King Air 350CER خود را با دو هواپیمای دیگر توربوپراپ دو موتوره، در اواسط ماه می گسترش داد. این دو هواپیما در ماه سپتامبر و دسامبر به Sierra Nevada، شرکت مهندسی مستقر در Sonora، کالیفرنیا تحویل داده می‌شود تا اصلاحات لازم بر روی آن‌ها […]

اداره گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده، ناوگان هواپیماهای Beechcraft King Air 350CER خود را با دو هواپیمای دیگر توربوپراپ دو موتوره، در اواسط ماه می گسترش داد.

این دو هواپیما در ماه سپتامبر و دسامبر به Sierra Nevada، شرکت مهندسی مستقر در Sonora، کالیفرنیا تحویل داده می‌شود تا اصلاحات لازم بر روی آن‌ها انجام شود و سپس توسط واحد عملیات هوایی و دریایی (AMO) این اداره، برای مأموریت‌های چند منظوره اجرای قانون مورد بهره‌برداری قرار می گیرند.

واحد AMO تعداد ۲۳ فروند ۳۵۰CER سفارشی را برای گشت‌زنی در زمین و دریا استفاده می کند. Beechcraft می‌گوید هواپیماهای آن‌ها دارای مجموعه‌ای از سنسورهای فعال و غیرفعال، تجهیزات جمع‌آوری داده‌ها و قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای هستند که توسط دو خدمه پروازی و دو کنترل‌کننده مأموریتی اداره می‌شوند.

شرکت مادر هوانوردی Textron گفت: “این هواپیماها می‌توانند مأموریت‌های ۶ ساعت پرواز داشته و به نقاط گرم اعزام شوند و با سنسورهای چندگانه به مأموران نیروهای گشت زمینی و دریایی کمک کنند. این هواپیماها جهت کشف، ممانعت و جلوگیری از اعمال تروریسمی و همچنین فعالیت‌های غیرقانونی مانند مواد مخدر و قاچاق انسان و سایر مواد ممنوعه در سراسر مرزهای ایالات متحده فعالیت می‌کنند.”

۳۵۰CER یک نسخه با برد بیشتر از کلاس ۳۵۰i و با درب بار اختیاری است. موتورهای آن از نوع توربوپراپ‌های PT6A-60A پرت اند ویتنی کانادا هستند و قابلیت ارتقاء به نوع قدرتمندتر یعنی مدل ۶۷A- را دارد.

در همین حال، آژانس دریایی و ساحلی انگلستان (MCA) برای پشتیبانی بهتر از مأموریت‌های خود مانند عملیات جستجو و نجات، حفاظت از مرزها و گشت‌های شیلات و آلودگی، قصد دارد سیستم راداری را بر روی دو King Air 350 خود ارتقا دهد.

رادار آرایه ای اسکن شده الکترونیکی فعال سبک وزن Leonardo’s Osprey 30، جایگزین Seaspary 7300E خواهد شد که توسط ۲Excel، شرکت خدمات هوانوردی انگلستان به MCA عرضه شده است.

گروه هوافضای ایتالیایی می‌گوید نسل دوم رادار Osprey به طور ایده‌آل برای عملیات محیطی مختلط مانند ساحل مناسب است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.