• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

سفارش بالگرد ایرباس H225 توسط گارد ساحلی ژاپن

  • کد خبر : 18329
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۷:۵۶
سفارش بالگرد ایرباس H225 توسط گارد ساحلی ژاپن

گارد ساحلی ژاپن (JCG) دو هلیکوپتر دیگر از نوع ایرباس H225 را سفارش داده است. به گفته شرکت Airbus Helicopters، با وجود این دو بالگرد، ناوگان خدمات این نوع بالگرد، به ۱۵ نمونه می‌رسد. Guillaume Leprince، مدیر عامل هلیکوپترهای ایرباس در ژاپن گفت: “ما از گارد ساحلی ژاپن بخاطر اعتماد به H225 تشکر می‌کنیم.” وی […]

گارد ساحلی ژاپن (JCG) دو هلیکوپتر دیگر از نوع ایرباس H225 را سفارش داده است. به گفته شرکت Airbus Helicopters، با وجود این دو بالگرد، ناوگان خدمات این نوع بالگرد، به ۱۵ نمونه می‌رسد.

Guillaume Leprince، مدیر عامل هلیکوپترهای ایرباس در ژاپن گفت: “ما از گارد ساحلی ژاپن بخاطر اعتماد به H225 تشکر می‌کنیم.”

وی گفت: “H225 برای عملیات جستجو و نجات و اجرای امنیت در نظر گرفته می‌شود، و ما خوشحالیم که می بینیم این بالگردها طی سال‌ها بطور مؤثر در ژاپن، مستقر شده اند. ما در ماه‌های اخیر ۳ فروند H225 جدید را به JCG تحویل داده‌ایم و متعهد به پشتیبانی کامل از ناوگان آن و همچنین تحویل‌های آتی هستیم و دسترسی بالای آن را برای عملیات تضمین می کنیم.”

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که گارد ساحلی ژاپن ۷۸ وسیله هواپیمایی را اداره می‌کند، که از این تعداد ۴۹ فروند بالگرد و ۲۹ فروند هواپیمای بال-ثابت هستند. انواع مشهور و بارز آن، شامل ۱۸ فروند هلیکوپترهای لئوناردو AW139 و ۱۴ فروند Sikorsky S-76 است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.