• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
11

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون پوندی برای ایجاد نوآوری جهانی در صنعت هوافضای Midlands

  • کد خبر : 17934
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون پوندی برای ایجاد نوآوری جهانی در صنعت هوافضای Midlands

صنعت هوافضای Midlands به منظور حمایت از نوآوری و افزایش شهرت این منطقه به عنوان یک مرکز برتر هوافضا در انگلیس، ۲۰ میلیون پوند از بودجه اروپا را دریافت خواهد کرد. صندوق توسعه منطقه‌ای اروپا شاهد آن است که دانشگاه ناتینگهام و شریک آن، اتحاد هوافضای میدلندز (MAA) قادر به ارائه پشتیبانی رایگان برای کسب […]

صنعت هوافضای Midlands به منظور حمایت از نوآوری و افزایش شهرت این منطقه به عنوان یک مرکز برتر هوافضا در انگلیس، ۲۰ میلیون پوند از بودجه اروپا را دریافت خواهد کرد. صندوق توسعه منطقه‌ای اروپا شاهد آن است که دانشگاه ناتینگهام و شریک آن، اتحاد هوافضای میدلندز (MAA) قادر به ارائه پشتیبانی رایگان برای کسب و کارهای زنجیره تأمین هوافضا در سراسر منطقه هستند.

پروژه Aerospace Unlocking Potential با هدف توسعه زنجیره تأمین منطقه و کمک به کسب و کارها در ارائه محصولات جدید، پیاده‌سازی فناوری‌های جدید، ایجاد مالکیت معنوی، افزایش بهره‌وری، و جذب و حفظ استعدادها ایجاد شده است. در حالی که این منطقه محل استقرار رولز رویس و کالینز است، تمرکز پروژه Aerospace UP بر روی مشاغل زنجیره تأمین خواهد بود که به طور جمعی، شبکه‌ای از ۴۵۰۰۰ شغل تمام وقت برای افراد ماهر با درآمد خوب ایجاد می‌کند.

این پروژه دسترسی به سه بخش مهم را که دانشگاه و منابع عمومی بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند، تسهیل می‌کند: مرکز فناوری هوافضا، ساختمان تولید پیشرفته و مرکز الکترونیک و ماشین آلات برقی.

پروفسور Pat Wheeler، از انستیتوی فناوری هوافضا، گفت: “دیدگاه ما این است که به شرکت‌ها اجازه دهیم به نوآوری‌های جهانی دسترسی داشته باشند”.

صنعت هوافضای میدلندز با چالش های دوگانه مواجه است: صنعت باید به شدت بر روی نوآوری سرمایه‌گذاری کند تا هواپیماهایی با آلودگی کمتر تولید شود، در همین حال به رقابت با کشورهایی با بازار نوظهور در سراسر جهان fپردازد.

پروفسور ویلر افزود: “اگر ما بتوانیم سهم خود را از تجارت جهانی هواپیماهای مسافربری حفظ کنیم، فرصت بازار برای منطقه، طی ۲۰ سال آینده، ۷۰ میلیارد پوند خواهد بود.”

مرکز ساخت دقیق، دسترسی به تکنسین‌ها و تجهیزات، از جمله مهندسی پیچیده و فوق العاده دقیق، نمونه‌سازی سریع، تهیه ابزار، گزارش اندازه‌گیری، طراحی محصول و طراحی برای ساخت و اندازه گیری های بسیار دقیق را فراهم می کند.

این امر به شرکت‌های زنجیره تأمین امکان آن را می‌دهد تا محصولات و فرایندهای پیشرفته را توسعه دهند.

کمک های بلاعوض ۵٫۴۵ میلیون پوندی نیز طی سه سال برای پشتیبانی از پروژه‌های تحقیقاتی برای کسب و کارهای زنجیره تأمین هوافضا در دسترس خواهد بود.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.