• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

سرمایه‌گذاری‌های IndiGo برای تجارت چارتر هوایی

  • کد خبر : 19521
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
سرمایه‌گذاری‌های IndiGo برای تجارت چارتر هوایی

Indigo، بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت هند که به دلیل محدودیت‌های Covid-19 به شدت ضربه خورده، تعداد ۱۰ فروند از بیش از ۲۵۰ فروند هواپیمای خود را به هواپیمای باری تبدیل کرده و هم اکنون برای افزایش درآمد، شروع به ارائه چارتر هواپیمایی تحت خدمات چارتر Indigo کرده است. به گفته Willy Boulter، مدیر ارشد […]

Indigo، بزرگترین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت هند که به دلیل محدودیت‌های Covid-19 به شدت ضربه خورده، تعداد ۱۰ فروند از بیش از ۲۵۰ فروند هواپیمای خود را به هواپیمای باری تبدیل کرده و هم اکنون برای افزایش درآمد، شروع به ارائه چارتر هواپیمایی تحت خدمات چارتر Indigo کرده است.

به گفته Willy Boulter، مدیر ارشد تجاری Indigo، چارتر یک تجارت جانبی است زیرا ناوگان ما در حال حاضر برای خدمات محدود برنامه‌ریزی شده، به طور کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. Boulter افزود که چارتر تجارت جدیدی برای Indigo نیست. این شرکت هواپیمایی در گذشته، چارترهای داخلی و برخی خدمات بین‌المللی را به نمایندگی از دولت‌ها و شرکت‌های مختلف اداره می‌کرد.

وی ادامه داد: “هواپیماها به هیچ وجه اصلاح نشده‌اند. ما چارتر داخلی و بین‌المللی را به آن دسته از شرکت‌ها و اشخاصی ارائه می‌دهیم که مایل به داشتن یک هواپیمای اختصاصی برای خود هستند. ”

اقدام برای شروع چارتر جت خصوصی به عنوان یک حرکت هوشمندانه به شمار می‌رود.

Vishok Mansingh مدیرعامل خدمات Vman Aero گفت: “IndiGo تا آنجا که ناوگان ATR و Airbus A320neos کار کند، هزینه‌های ثابتی دارد. آنها خلبانان و مسیرهای پرواز را در فرودگاه‌ها در اختیار دارند، از همان ترمینال پروازهای تجاری فعالیت می‌کنند و خدمات زمینی خود را انجام می‌دهند. تنها هزینه اضافی، هزینه سوخت است.

وی اظهار داشت که برای چارتر خصوصی، هزینه پرواز هواپیمای کوچک اغلب می‌تواند گران تر از هواپیمای بزرگ باشد. در طول شیوع بیماری کرونا، پرواز با هواپیمای بزرگ‌تر به رعایت فاصله اجتماعی کمک می‌کند و همچنین می‌تواند راحت‌تر باشد. Mansingh گفت که چارترهای خصوصی به طور فزاینده‌ای توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند که کارمندان را به شهرهای صنعتی دور منتقل می‌کنند. همچنین خانواده‌‌ها و افراد با درآمد بالا از چارترها استفاده می‌کنند.

اداره تنظیم مقررات هوانوردی غیرنظامی هند مقدماتی را فراهم کرد که اجازه می‌دهد پروازهای تجاری و چارترها به جای ۳۱ ماه مه، ۲۵ مه شروع به کار کنند.

این اداره گفت که Indigo از آغاز ماه ژوئن ۶ پرواز ویژه بین‌المللی را راه‌اندازی کرده‌است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.