• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

رونمایی Sierra Technical از پهپاد خفیه‌کار این شرکت

  • کد خبر : 17206
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
رونمایی  Sierra Technical از پهپاد خفیه‌کار این شرکت

شرکت Sierra  اخیراً چندین آزمایش زمینی از جمله آزمایش موتور را بر روی پنجمین نسل از هواپیماهای هدف (۵GAT) خود انجام داده است. این هواپیما که از دو موتور جنرال الکتریک J85 به دست آمده از هواپیمای جت Northrop T-38 Talon استفاده می‌کند، قرار است به عنوان هواپیمای بدون سرنشین برای نیروی هوایی ایالات متحده […]

شرکت Sierra  اخیراً چندین آزمایش زمینی از جمله آزمایش موتور را بر روی پنجمین نسل از هواپیماهای هدف (۵GAT) خود انجام داده است.

این هواپیما که از دو موتور جنرال الکتریک J85 به دست آمده از هواپیمای جت Northrop T-38 Talon استفاده می‌کند، قرار است به عنوان هواپیمای بدون سرنشین برای نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) مورد استفاده قرار گیرد.

راجر هیز، رئیس و مدیر فنی Sierra  می‌گوید: “ما هر دو موتور را تا رسیدن به قدرت حداکثر و به طور همزمان تست کرده‌ایم. همچنین کنترل های پرواز آزمایش شده و همه چیز خوب کار کرده است.” هیز می‌گوید، این هواپیمای بدون سرنشین باید برای اولین پرواز آزمایشی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آماده شود.

به دلیل اینکه ۵GAT ذاتاً کم هزینه است (کمتر از ۱۰ میلیون دلار برای هر نسخه) و از هندسه مناسبی جهت کاهش رویت برخوردار است، این شرکت با صراحت آن را به عنوان یک هواپیمای با مخفی‌کاری قابل قبول معرفی کرده است. Sierra Technical معتقد است که ۵GAT توانایی‌هایی دارد که باعث می‌شود در مقایسه با پهپاد XQ-58A کارآمدتر باشد.

هیز توضیح می‌دهد که هواپیمای ۵GAT از نظر مدیر آزمایش و ارزیابی پنتاگون، به عنوان یک هواپیمای مخفی معرفی گردیده است. این هواپیما به عنوان یک هواپیمای مخفی یکبار مصرف برای مقابله با جنگ هوایی طراحی شده است، و به خلبانان رزمی کمک می‌کند تا چگونگی پرواز در خفا را یاد بگیرند.مانند Sukhoi Su-57 روسیه یا چنگدو J-20 چین.

این پهپاد علاوه بر مخفی بودن می‌تواند برای مدت زمان کوتاه در شتابهای گرانشی ۷٫۵ تا ۲- مانور دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.