• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

رونمایی Adient Aerospace از صندلی business-class تک راهرویی خود

  • کد خبر : 19358
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
رونمایی Adient Aerospace از صندلی business-class تک راهرویی خود

علیرغم تأثیرات ویروس کرونا بر حمل و نقل هوایی، Adient Aerospace سازنده صندلی‌های هواپیما که بخشی از آن متعلق به بوئینگ است، توانسته صندلی business-class جدیدی را که امکان دراز کشیدن بر روی آن وجود دارد (lie-flat)، برای جت‌های تک راهرویی طراحی کند. این صندلی با نام Aspect قرار است در ماه آوریل در نمایشگاه […]

علیرغم تأثیرات ویروس کرونا بر حمل و نقل هوایی، Adient Aerospace سازنده صندلی‌های هواپیما که بخشی از آن متعلق به بوئینگ است، توانسته صندلی business-class جدیدی را که امکان دراز کشیدن بر روی آن وجود دارد (lie-flat)، برای جت‌های تک راهرویی طراحی کند.

این صندلی با نام Aspect قرار است در ماه آوریل در نمایشگاه فضای داخلی هواپیما رونمایی شود، اما به دلیل تعویق برگزاری این نمایشگاه، Adient Aerospace تصمیم گرفته که محصول خود را به برخی از خطوط هوایی عرضه کند.

اگرچه پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که پس از بازگشایی پروازها، سفرهای تجاری به شدت کاهش می‌یابد، Masson همچنان احساس می‌کند که این کار به نفع Aspect است.

بحران ویروس کرونا، ابتدا بازنشستگی جت‌های قدیمی با مسافت پرواز طولانی را افزایش می‌دهد، به عنوان مثال بوئینگ ۷۵۷ و ۷۶۷ جایگزین هواپیماهای باریک پیکر بسیار کارآمد مانند ۷۳۷ Max 10 و Airbus A321neo LR و XLR خواهند شد.

Masson می‌گوید: “به محض بازگشت بازار، سرعت این تغییر افزایش می‌یابد و تقاضا برای هواپیماهای باریک پیکر که در آینده بسیار رایج می‌شوند، بیشتر می‌شود. Adient Aerospace می‌تواند ظرف دو سال تحویل صندلی Aspect را آغاز کند. اگرچه هیچ سفارش ثبت شده ای وجود ندارد، اما در حال حاضر با تعدادی از مشتریان بالقوه در حال بحث و گفتگوها است.

او معتقد است که این صندلی می‌تواند با ارائه یک تخت برای دراز کشیدن، همان سطح آسایش را که در هواپیماهای باریک پیکر وجود دارد، ایجاد کند. عدم نیاز به جابجایی مسافر کناری برای عبور و مرور و دسترسی مستقیم به حداقل یک پنجره برای هر مسافر نیز فراهم می‌شود.

اگرچه عناصری که در طرح business-class وجود دارد مطابق با الزامات فاصله اجتماعی است، اما Masson تأکید می‌کند که این طرح، واکنشی به شیوع بیماری نیست.

بخش اعظم Adient Aerospace متعلق به شرکت بوئینگ است و مابقی آن متعلق به تأمین کننده خودروسازی Adient می‌باشد. با این حال، Masson تأکید دارد که این شرکت “پلتفرم بی طرف” است و در صورت لزوم با خوشحالی به اپراتورهای ایرباس عرضه می‌شود.

اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک، صندلی business-class است که در سال ۲۰۲۱ بر روی هواپیماهای بوئینگ ۷۸۷-۹ شرکت هواپیمایی هاوایی نصب شد.

 Masson می‌گوید: “با وجود مشکلات مالی معروف بوئینگ، این شرکت سازنده به شدت متعهد به سرمایه‌گذاری مشترک است. آن‌ها از نحوه توسعه Adient و محصولاتی که با ما عرضه کرده‌اند، بسیار راضی هستند.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.