• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

رونمایی شرکت VoltAero از نسخه تولید شده هواپیمای هیبرید-الکتریکی Cassio

  • کد خبر : 19040
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
رونمایی شرکت VoltAero از نسخه تولید شده هواپیمای هیبرید-الکتریکی Cassio

شرکت VoltAero از پیکربندی هواپیمای هیبرید-الکتریکی Cassio خود رونمایی کرد. این شرکت فرانسوی آزمایش پرواز طرح بال-ثابت را از اوایل ماه مارس آغاز کرد و قصد دارد گواهی نامه type را مطابق قوانین فار ۲۳ EASA به موقع به دست آورد تا اینکه تحویل‌ها را تا پایان سال ۲۰۲۲ آغاز کند. در ششم ماه می، […]

شرکت VoltAero از پیکربندی هواپیمای هیبرید-الکتریکی Cassio خود رونمایی کرد. این شرکت فرانسوی آزمایش پرواز طرح بال-ثابت را از اوایل ماه مارس آغاز کرد و قصد دارد گواهی نامه type را مطابق قوانین فار ۲۳ EASA به موقع به دست آورد تا اینکه تحویل‌ها را تا پایان سال ۲۰۲۲ آغاز کند.

در ششم ماه می، VoltAero اعلام کرد که قصد دارد سه نوع از هواپیمای pusherprop را ارائه دهد که شامل یک بال اصلی در عقب، بوم دم و همچنین پیکربندی کانارد است. این‌ هواپیماها شامل Cassio 330 چهارنفره با یک موتور ترکیبی هیبرید-الکتریکی ۳۳۰ کیلو وات و نیز Cassio 480 شش نفره (با توان موتور ۴۸۰ کیلو وات) و Cassio 600 ده نفره (با توان موتور ۶۰۰ کیلو وات) می‌باشد.

خانواده Cassio برای انواع کاربردهای هوانوردی تجاری و عمومی از جمله تاکسی هوایی در نظر گرفته شده است که برد حداکثر ۹۲۰ ناتیکال مایل و سرعت کروز ۲۰۰ نات را ارائه می دهد. مسافت نشست و برخاست کمتر از ۱۸۰۰ پا پیش‌بینی شده است. VoltAero می‌گوید این هواپیما می‌تواند هر روز تا ۱۰ ساعت فعالیت کند و مجاز به انجام چندین سفر است. حداکثر وزن برخاست کمتر از ۲٫۵ تن خواهد بود تا مطابق با الزامات CS-23 باشد.

سیستم پیشرانش اختصاصی Cassio یک موتور احتراق داخلی است که توان لازم برای سه موتور الکتریکی ۶۰ کیلووات را تأمین می کند. در عملیات استاندارد، از موتورهای الکتریکی برای نشست و برخاست (تا حدی برای کاهش نویز) استفاده می‌شود که این مساله منجر به افزایش برد نیز می‌شود.

VoltAero در حال آزمایش این ترکیب موتور در نمونه اولیه یعنی Cassio 1 است که بر اساس Cessna 337 Skymaster ساخته شده است. هواپیمای تولیدی شامل دو مجموعه از ملخ های رو به جلو از این نمونه اولیه و همچنین بالچه دماغه نخواهد بود.

این شرکت در نظر دارد هواپیماهای تمام کامپوزیت را در خط مونتاژ نهایی در منطقه Nouvelle Aquitaine در جنوب غربی فرانسه تولید کند. این شرکت همچنین به دنبال شرکای تولید مجوزدار در آمریکای شمالی و آسیا خواهد بود.

VoltAero توسط Jean Botti، مدیر ارشد سابق فناوری ایرباس تأسیس شد که برنامه توسعه هواپیماهای الکتریکی E-Fan X در گروه هوافضایی اروپا را رهبری می کرد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.