• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
9

رونمایی شرکت بل از هلیکوپتر جدید Bell 360 Invictus

  • کد خبر : 19472
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
رونمایی شرکت بل از هلیکوپتر جدید Bell 360 Invictus

بل با ۹ شرکت هوافضایی به توافق رسیده است تا قطعات، نرم‌افزار و خدمات خود را برای هلیکوپتر ۳۶۰ Invictus تأمین کند. این بالگرد، نمونه اولیه ساخته شده برای برنامه هواپیمای شناسایی جنگی آتی ارتش ایالات متحده (FARA) است. بل و تیم آن باید برای ساخت اولین نمونه به سرعت وارد عمل شوند، زیرا ارتش […]

بل با ۹ شرکت هوافضایی به توافق رسیده است تا قطعات، نرم‌افزار و خدمات خود را برای هلیکوپتر ۳۶۰ Invictus تأمین کند. این بالگرد، نمونه اولیه ساخته شده برای برنامه هواپیمای شناسایی جنگی آتی ارتش ایالات متحده (FARA) است.

بل و تیم آن باید برای ساخت اولین نمونه به سرعت وارد عمل شوند، زیرا ارتش آمریکا انتظار دارد نمونه‌هایی از آن را تا سال مالی ۲۰۲۲ مشاهده کند. از دیگر سازنده‌ها در این رقابت، Sikorsky می‌باشد که هنوز زنجیره تامین ارائه نمونه اولیه هلیکوپتر Raider X خود را اعلام نکرده است. هر دو شرکت در مارس سال ۲۰۲۰ توسط ارتش ایالات متحده برای ساخت هواپیمای رقابتی انتخاب شدند.

۳۶۰ Invictus Bell یک هلیکوپتر متداول با بال کوتاه برای تولید نیروی برآ است و یک واحد توان کمکی برای تحقق الزام ارتش ایالت متحده درمورد حداقل سرعت کروز (۳۳۳ کیلومتر بر ساعت) دارد.

ارتش آمریکا می‌خواهد FARA به عنوان یک بالگرد جنگی سبک، جایگزین هلیکوپتر Bell OH-58 Kiowa Warrior شود که در سال ۲۰۱۷ بازنشسته شد. طراحی، آزمایش، ساخت و تحویل هواپیمای شناسایی نسل بعدی به ارتش امریکا قرار است تا سال ۲۰۲۸ انجام شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.