• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

رونمایی رولزرویس از هواپیمای تمام الکتریکی این شرکت

  • کد خبر : 16940
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
رونمایی رولزرویس از هواپیمای تمام الکتریکی این شرکت

رولزرویس برای اولین بار از هواپیماهای تمام الکتریکی خود در فرودگاه گلوسترشایر در انگلستان رونمایی کرد. ادعا می‌شود این هواپیما سریع‌ترین هواپیمای تمام الکتریکی موجود در بازار با سرعت بیش از ۳۰۰ مایل در ساعت است. این هواپیما بخشی از برنامه ابتکاری این شرکت با عنوان “تسریع در الکترونیکی کردن پرواز” است. رولزرویس پس از […]

رولزرویس برای اولین بار از هواپیماهای تمام الکتریکی خود در فرودگاه گلوسترشایر در انگلستان رونمایی کرد.

ادعا می‌شود این هواپیما سریع‌ترین هواپیمای تمام الکتریکی موجود در بازار با سرعت بیش از ۳۰۰ مایل در ساعت است. این هواپیما بخشی از برنامه ابتکاری این شرکت با عنوان “تسریع در الکترونیکی کردن پرواز” است.

رولزرویس پس از این رونمایی، به نصب سیستم پیشرانه الکتریکی بر روی این هواپیمای با  آلودگی صفر می‌پردازد که قرار است اواخر بهار سال ۲۰۲۰ راه اندازی شود.

توان این هواپیما از طریق ۶۰۰۰ سلول باتری تأمین می شود تا وزن را کاهش داده و حفاظت حرارتی را افزایش دهد.

این هواپیما همچنین به یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته مجهز شده است تا عملکرد سلول‌ها را در حین عملکرد با توان بالا افزایش دهد. توان ملخ این هواپیما توسط موتورهای الکتریکی محوری تأمین می‌شود که پره‌های آن با دور کمتری در دقیقه می‌چرخند.

مؤسسه فناوری هوافضا (ATI) نیمی از بودجه این پروژه را به همراه دپارتمان تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی و Innovate UK تأمین می‌کند.

مدیر بخش الکتریکی رولزرویس گفت: “ساخت سریع‌ترین هواپیمای تمام الکتریکی جهان چیزی کمتر از یک تغییر انقلابی در صنعت هوانوردی نیست”. وی گفت: “این نه تنها گام مهمی در جهت تلاش برای ثبت جهانی است، بلکه به توسعه قابلیت های رولز رویس نیز کمک خواهد کرد. همچنین این رونمایی تضمین می‌کند که ما در صدر توسعه فناوری قرار داریم و می‌تواند نقش اساسی در حرکت به سمت اقتصاد جهانی با کربن پایین داشته باشد.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.