• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

رونمایی از پهپاد مفهومی Defender برای محافظت از سوخت‌گیری هوایی

  • کد خبر : 17912
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
رونمایی از پهپاد مفهومی Defender برای محافظت از سوخت‌گیری هوایی

General Atomics از پهپاد مفهومی به نام  Defender  رونمایی کرد که به عنوان سکوی موشکی برای محافظت از هواپیماهای بزرگ اما با تحرک اهسته از جمله سوخت‌گیری تانکرهای هوایی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد این پهپاد نوعی از Predator C Avenger است و دارای موتور توربینی می‌باشد که برای مأموریت‌های اطلاعاتی، نظارت و شناسایی در […]

General Atomics از پهپاد مفهومی به نام  Defender  رونمایی کرد که به عنوان سکوی موشکی برای محافظت از هواپیماهای بزرگ اما با تحرک اهسته از جمله سوخت‌گیری تانکرهای هوایی استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد این پهپاد نوعی از Predator C Avenger است و دارای موتور توربینی می‌باشد که برای مأموریت‌های اطلاعاتی، نظارت و شناسایی در نظر گرفته شده است. General Atomics تعداد محدودی از این پهپادها را برای نیروی هوایی ایالات متحده تولید کرده است.

Chris Pehrson ، معاون توسعه استراتژیک General Atomics، می‌گوید: Defender  فقط یک مفهوم است. نقش این نوع پلتفرم محافظت از دارایی‌های با ارزش هوایی، مانند تانکرها و سکوهای ISR است که به عنوان نیروی بیرونی شناخته می‌شود.

پورسون می‌افزاید: “نیروی بیرونی از پناهگاه‌های امن و نیروی داخلی از مناطق درگیرنبرد، پشتیبانی می‌کند.”

محافظت از تانکرها و هواپیماهای ISR می‌تواند جنگنده‌هایی مانند لاکهید مارتین F-35A را آزاد کند تا حملات عمیقی را در داخل خاک دشمن انجام دهند.

خبری منتشر شده از General Atomics نشان می‌دهد یک Defender در هنگام پرواز، یک موشک را از بخش تسلیحات داخلی خود رها کرده است. این پهپاد جلوتر از  Defender در حال سوخت‌گیری دیگر توسط هواپیمای Boeing KC-46 پرواز می‌کند.

سوخت‌گیری پهپاد در هنگام پرواز امری جدید برای USAF می‌باشد. در سال ۲۰۱۵، نیروی دریایی ایالات متحده توانست به طور مستقل، هواپیمای جنگی بدون سرنشین X-47B را سوختگیری کند.

سوخت گیری هوایی می‌تواند Defender ها را قادر به ماندن طولانی‌تر در ایستگاه‌ها، کاهش تعداد هواپیماهای مورد نیاز و به حداقل رساندن شکاف‌های محافظتی کند.

Avenger ظرفیت بار ۲،۹۴۸ کیلوگرم از جمله قابلیت حمل مهمات یا سنسورهای با ارزش را دارد. این پهپاد می‌تواند تا ارتفاع ۵۰،۰۰۰ فوت کار کند و از سرعت استاندارد ۶۴۸ کیلومتر در ساعت برخوردار باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.