• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

رونمایی از پهپاد سبک V-150 توسط UMS Skeldar

  • کد خبر : 17955
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
رونمایی از پهپاد سبک V-150 توسط UMS Skeldar

UMS Skeldar از پهپاد سبک وزن و عمودپرواز V-150 رونمایی کرده است که تا اواخر سال جاری برای تحویل آماده خواهد بود. این پهپاد با حداکثر وزن برخاست ۱۵۰ کیلوگرم (۳۴۰ پوند) و مداومت پروازی ۴ ساعت برنامه‌ریزی شده است. این مدل جدید، گستره محصولات این تولیدکننده اروپایی را- علاوه بر V-200 و R-350 – […]

UMS Skeldar از پهپاد سبک وزن و عمودپرواز V-150 رونمایی کرده است که تا اواخر سال جاری برای تحویل آماده خواهد بود.

این پهپاد با حداکثر وزن برخاست ۱۵۰ کیلوگرم (۳۴۰ پوند) و مداومت پروازی ۴ ساعت برنامه‌ریزی شده است. این مدل جدید، گستره محصولات این تولیدکننده اروپایی را- علاوه بر V-200 و R-350 – افزایش می‌دهد.

بالگرد V-150 دارای طول بدنه ۳٫۲ متر  و قطر روتور اصلی ۳٫۴ متر است. این پهپاد مجهز به یک دوربین الکتریکی نوری/ مادون قرمز با وزن ۱۲ کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت ۳۰ کیلوگرمی آن، می‌تواند یک رادار دیافراگم مصنوعی، تجهیزات اطلاعات سیگنال یا مجموعه حسگر چند طیفی را در خود جای دهد.

این شرکت می‌گوید: این پهپاد در ۲۳ فوریه در کنفرانس سیستم‌های بدون سرنشین UMEX در ابوظبی رونمایی شد، V-150 برای استفاده در کشتی‌های دریایی کوچک بهینه شده است، اما می‌تواند در حمایت از بخش‌های امنیت ملی، نفت و گاز و انرژی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت با سرمایه‌گذاری مشترک بین Saab و UMS Aero Group سوئیسی، V-200 را برای عملیات نظامی دریایی آماده می‌کند.

V-150 می‌تواند در ترکیب با مدل بزرگتر مورد استفاده قرار گیرد یا به عنوان نمونه آموزشی V-200 استفاده شود، زیرا هزینه عملیاتی آن در حدود ۴۰-۴۵٪ کمتر است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.