• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
9

رونمایی از سیستم کنترل موتور رولز رویس در دانشگاه Purdue

  • کد خبر : 18105
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
رونمایی از سیستم کنترل موتور رولز رویس در دانشگاه Purdue

رولزرویس ظرفیتی را جهت کنترل موتور در دانشگاه Purdue ایالات متحده راه‌اندازی کرد تا به مونتاژ و تست کنترل کننده های موتور الکترونیکی بپردازد. این قابلیت جدید از کسب و کارهای دفاعی این شرکت پشتیبانی می‌کند و برای رقابت در برنامه B-52 نیروی هوایی ایالات متحده بر روی موتورها نصب خواهد شد. رولز رویس خاطرنشان […]

رولزرویس ظرفیتی را جهت کنترل موتور در دانشگاه Purdue ایالات متحده راه‌اندازی کرد تا به مونتاژ و تست کنترل کننده های موتور الکترونیکی بپردازد.

این قابلیت جدید از کسب و کارهای دفاعی این شرکت پشتیبانی می‌کند و برای رقابت در برنامه B-52 نیروی هوایی ایالات متحده بر روی موتورها نصب خواهد شد.

رولز رویس خاطرنشان کرد که کنترل کننده ها به مدیریت عملیات موتور در پرواز کمک خواهند کرد.

این سیستم بر روی یک موتور Rolls-Royce AE 3007H نصب خواهد شد که در تأسیسات این شرکت واقع در Indianapolis ایالات متحده ساخته شده بود.

Tom Bell، مدیر عامل رولز رویس در آمریکای شمالی گفت: “رولز رویس چندین دهه است که با دانشگاه پوردو همکاری می کند و ما از راه‌اندازی قابلیت کنترل جدیدمان در محوطه دانشگاه برای مونتاژ و آزمایش این اجزای موتور با تکنولوژی بالا خرسند هستیم.

“چه برای خانواده موتورهای Rolls-Royce AE و چه برای موتور رقابتی F130 ما برای B-52، این کنترل کننده های جدید، از خلبانان ارتش آمریکا هنگام پرواز در سراسر جهان پشتیبانی می کنند و محصول فنی باکیفیت را ارائه می دهند.”

شرکت Northrop Grumman اولین موتور مجهز به کنترلر جدید را برای نصب بر روی هواپیمای Triton نیروی دریایی ایالات متحده دریافت خواهد کرد.

این کنترل کننده ها همچنین بر روی موتورهای AE 3007 برای هواپیماهای Global Hawk نیروی هوایی ایالات متحده و هواپیمای MQ-25 Stingray نیروی دریایی ایالات متحده نصب خواهند شد.

اگر رولز رویس در اواخر امسال برنده مسابقات موتور شود، تأسیسات واقع در پوردو، کنترل کننده های الکترونیکی را برای موتورهای F130 شرکت، برای برنامه تجدید موتور بمب افکن استراتژیک B-52 نیروی هوایی ایالت متحده، مونتاژ می‌کند.

این شرکت، موتورها را در ایالت Indianapolis تولید خواهد کرد و همچنین در حال سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری برای برنامه‌های نوسازی و فناوری در Indiana  می‌باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.