• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

رونق خدمات ریلی چین به دلیل کمبود ظرفیت باربری هوایی در دوران کرونا

  • کد خبر : 19633
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
رونق خدمات ریلی چین به دلیل کمبود ظرفیت باربری هوایی در دوران کرونا

با توجه به زنجیره‌ های تأمین حمل و نقل هوایی طویل تر، خدمات حمل و نقل ریلی از Xi’an – که نقطه شروع جاده ابریشم محسوب می‌شود – تا اروپا، امسال شاهد افزایش حجم است. آمارهای ایستگاه Xi’an Xinzhu از گروه راه آهن Xi’an چین نشان می‌دهد که در تاریخ ۶ می تعداد قطارهای باربری […]

با توجه به زنجیره‌ های تأمین حمل و نقل هوایی طویل تر، خدمات حمل و نقل ریلی از Xi’an – که نقطه شروع جاده ابریشم محسوب می‌شود – تا اروپا، امسال شاهد افزایش حجم است.

آمارهای ایستگاه Xi’an Xinzhu از گروه راه آهن Xi’an چین نشان می‌دهد که در تاریخ ۶ می تعداد قطارهای باربری چین-اروپا با مبداء Xi’an به ۱۰۰۰ قطار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۸ روز پیشی گرفته استاست.

توان (بازده) باربری در مدت این دوره ۱٫۹ میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۱٫۷% افزایش داشته است.

Xi’an به منظور مقابله با بیماری کرونا، یک کانال اختصاصی برای قطارها باز کرد تا به حفظ عملیات عادی و پشتیبانی از شرکت ها برای بازگشت به مشاغل، کمک کند.

Roland Verbraak، مدیر کل گروه لجستیک GVT اظهار داشت که خدمات باربری هوایی گسترده، یکی از دلایل افزایش است.

امسال زنجیره‌های تأمین باربری با مشکل کمبود ظرفیت – به دلیل زمین گیر شدن عملیات باربری با هواپیمای مسافربری – و ازدحام فرودگاه در چین مواجه شده است.

وی گفت: “ما از سه سال پیش، ابتدا از خدمات قطار باربری چین و اروپا استفاده کردیم و از سال گذشته، توانستیم ۵ قطار را در هفته اعزام کنیم.”

وی گفت: “با قطار می‌توانیم در مدت ۱۵ روز کالا را دریافت کنیم، در حالی که حمل و نقل هوایی به دلیل کمبود ظرفیت ۱۰ تا ۲۰ روز طول می‌کشد و همچنین چهار برابر گران‌تر است. به همین دلیل قطارهای باری محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

وی گفت: “در طی شیوع فعلی بیماری Covid-19، ما ۵ تا ۶ قطار در هفته از چین به اروپا داریم. قطارهای باربری به ما این امکان را داده‌اند تا در حد امکان، کار خود را در طی این بحران ادامه دهیم. من شک ندارم که آینده‌ی قطارهای باری از چین به اروپا روشن است زیرا بسیاری از مشاغل شروع به شناخت مزایای آن می‌کنند.”

آقای Xinhuang، مدیر ایستگاه Xi’an Xinzhu از گروه راه آهن Xi’an چین، اضافه کرد: “ما خوشحالیم که در شرایط بحرانی استرس‌زا قادر به حل مشکلات بسیاری از شرکت‌ها هستیم. سرویس قطار باربری چین و اروپا مزایای واضحی دارد و به ابزار اصلی برای حمل و نقل کالا بین چین و اروپا تبدیل شده‌است. ما توانسته‌ایم در طول شیوع این بیماری، عملیات خود را طبق معمول حفظ نماییم و خدمات قطار خود را با کاهش زمان های ایست و رسیدن به مقاصد جدید مانند بارسلونا گسترش دهیم.”

بارسلونا در تاریخ ۸ آوریل به عنوان مقصدی اضافه شده که رسیدن به آن با قطار ۱۸ روز طول می‌کشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.