• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای خاتمه دادن به سفرهای ارزان قیمت است

  • کد خبر : 18648
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای خاتمه دادن به سفرهای ارزان قیمت است

به گفته de Juniac، مدیر کل IATA، اقداماتی مانند رعایت فاصله اجتماعی در پروازهای تجاری، به معنای خاتمه دادن به سفرهای ارزان قیمت است. او اظهار داشت: ” اگر فاصله اجتماعی در داخل هواپیما اجرا شود، بخش بزرگی از صندلی‌ها (حداقل یک سوم) برای هواپیماهایی با مسافت کم یا متوسط، بدون استفاده می‌ماند. در نتیجه، […]

به گفته de Juniac، مدیر کل IATA، اقداماتی مانند رعایت فاصله اجتماعی در پروازهای تجاری، به معنای خاتمه دادن به سفرهای ارزان قیمت است.

او اظهار داشت: ” اگر فاصله اجتماعی در داخل هواپیما اجرا شود، بخش بزرگی از صندلی‌ها (حداقل یک سوم) برای هواپیماهایی با مسافت کم یا متوسط، بدون استفاده می‌ماند. در نتیجه، اگر قرار باشد بلیط، با همان مبلغ قبل به مشتریان فروخته شود، شرکت هواپیمایی، هزینه هنگفتی را از دست خواهد داد. و این وضعیت برای خطوط هوایی خصوصاً شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت غیرممکن خواهد بود.”

یک راه حل آن است که قیمت بلیط ۵۰% افزایش یابد. در نهایت، اگر قرار باشد فاصله اجتماعی رعایت شود، دیگر سفر ارزان تمام خواهد شد.

Brian Pearce، اقتصاددان ارشد IATA خاطرنشان می‌کند که فاصله اجتماعی در پروازها کافی نیست و باید به مسائل بهداشتی نیز در پرواز اهمیت داد.

IATA پیش بینی کرده که شرکت‌های هواپیمایی در سال جاری ۳۱۴ میلیارد دلار درآمد را در اثر شیوع ویروس کرونا از دست می دهند که یک افت ۵۵ درصدی درآمد نسبت به سال گذشته است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.