• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

راه‌اندازی ایستگاه جدید پهپاد Matternet و ادغام آن با سیستم‌های بیمارستانی

  • کد خبر : 18163
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
راه‌اندازی ایستگاه جدید پهپاد Matternet و ادغام آن با سیستم‌های بیمارستانی

Matternet ایستگاه جدید پهپاد خود را با طراحی جدید و ادغام مستقیم آن با سیستم‌های بیمارستانی راه اندازی کرده و امیدوار است که با کمک پهپادهای خود، خدماتی را به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها انجام دهد. این محصول جدید از چشم‌انداز آتی این شرکت که یک شبکه پهپادی توزیع شده  است، پشتیبانی می‌کند. Matternet ایستگاه جدید […]

Matternet ایستگاه جدید پهپاد خود را با طراحی جدید و ادغام مستقیم آن با سیستم‌های بیمارستانی راه اندازی کرده و امیدوار است که با کمک پهپادهای خود، خدماتی را به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها انجام دهد.

این محصول جدید از چشم‌انداز آتی این شرکت که یک شبکه پهپادی توزیع شده  است، پشتیبانی می‌کند.

Matternet ایستگاه جدید پهپاد M2 و پلتفرم ابری آن را ادغام کرده و راهی آسان و بدون مشکل برای ارسال و دریافت بسته‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. در آینده، این ایستگاه‌ها برای سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی در سوئیس و ایالات متحده به کار خود ادامه می‌دهند.

این ایستگاه از یک سیستم تأیید یکپارچه استفاده خواهد کرد و فقط به پرسنل مجاز اجازه ذخیره یا بازیابی بسته را از ایستگاه می‌دهد. احراز هویت توسط اسکن کارت شناسایی بیمارستانی انجام می‌شود. ایستگاه می‌تواند چهار جعبه را در یک محیط کنترل شده نگه داشته تا اطمینان حاصل شود که نمونه‌ها در دمای مناسب قرار دارند.

Andreas Raptopoulos، مدیر عامل شرکت Matternet، در مورد اهداف این شرکت و تناسب ایستگاه با این اهداف اظهارنظر کرد:

هدف ما این است که تمام امکانات مراقبت‌های بهداشتی را در هر منطقه شهری با سریع‌ترین روش حمل و نقل موجود، متصل کنیم. ما در حال ساخت پلتفرم فن‌آوری برای ارائه خدمات پزشکی بسیار سریع و نقطه به نقطه هستیم و تلاش می کنیم که زمان انتظار بیماران در سیستم های بیمارستانی کاهش یافته و از طریق تمرکز آزمایشگاه‌ها و دارایی‌های پزشکی، میلیون ها دلار در سال صرفه جویی کنیم. ایستگاه Matternet بخش بسیار مهمی از اکوسیستم برای تحقق این رؤیا است.

دکتر Stuart Ginn، پزشک نوآوری‌های WakeMed، درباره تلاش های Matternet و ایستگاه جدید آن گفت: “از زمان شروع این همکاری، بازده قابل‌توجهی در حمل و نقل نمونه پزشکی به اثبات رسیده‌است و ما در حال حاضر مزایای آن را برای بیماران در تحویل های سریع‌تر و قابل پیش‌بینی‌ترمشاهده می کنیم. ما به دنبال یکپارچه‌سازی ایستگاه و گسترش بخش های دیگر شبکه از جمله مسیرهای حمل و نقل جدید هستیم که امکانات بیش تری را در سیستم ما به هم متصل خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.