• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

دریافت گواهینامه پرواز خودکار A400M در ارتفاع پایین

  • کد خبر : 19367
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
دریافت گواهینامه پرواز خودکار A400M در ارتفاع پایین

هواپیمای تاکتیکی A400M بخش دفاعی و فضایی شرکت ایرباس، موفق به دریافت گواهینامه‌ برای پرواز در ارتفاع پایین شد. به گفته ایرباس، یک آزمایش در ماه آوریل در کوه‌های Pyrenees و مرکز فرانسه رخ داد. این تست شامل عملیات در ارتفاع ۵۰۰ فوتی و همچنین انتقال از سطح پایین پروازی به سایر عملیات‌ها مانند تحویل […]

هواپیمای تاکتیکی A400M بخش دفاعی و فضایی شرکت ایرباس، موفق به دریافت گواهینامه‌ برای پرواز در ارتفاع پایین شد.

به گفته ایرباس، یک آزمایش در ماه آوریل در کوه‌های Pyrenees و مرکز فرانسه رخ داد. این تست شامل عملیات در ارتفاع ۵۰۰ فوتی و همچنین انتقال از سطح پایین پروازی به سایر عملیات‌ها مانند تحویل هوایی است.

این گواهینامه، عملیات تحت شرایط جوی دیداری را پوشش می‌دهد. ایرباس می‌گوید، انتظار می رود فاز دوم تحت شرایط جوی ابزاری و بدون دید، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ تأیید شود.

این شرکت می گوید: ” پرواز خودکار در ارتفاع کم به عنوان یک قابلیت مرسوم در هواپیماهای جنگنده و یک قابلیت ویژه برای یک هواپیمای ترابری نظامی، باعث بهبود پنهان‌کاری A400M شده و باعث می‌شود هواپیما در منطقه دشمن کمتر تشخیص داده شود و در هنگام پرواز کروز به سمت عملیات‌های نظامی کلیدی مانند تحویل هوایی، سوخت‌گیری هوایی، لجستیک و سایر عملیات های ویژه، کمتر در معرض تهدیدها قرار بگیرد.

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که ۹۳ فروند A400M در حال خدمت و ۸۴ فروند در حال سفارش وجود دارد. اپراتورهای اصلی شامل فرانسه، آلمان و انگلیس است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.