• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

دریافت گواهینامه‌های برزیلی، اروپایی و آمریکایی توسط جت تجاری به روز شده Phenom 300E

  • کد خبر : 18219
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
دریافت گواهینامه‌های برزیلی، اروپایی و آمریکایی توسط جت تجاری به روز شده Phenom 300E

شرکت Embraer، مجوز آخرین نسخه از Phenom 300 را از قانون گذاران برزیلی، اروپایی و آمریکایی دریافت کرد و در حال آماده شدن برای ارائه اولین نمونه در اوایل فصل دوم سال است. هواپیمای به روز شده، سومین فروند از سری Phenom 300 است که Embraer در سال ۲۰۰۹ معرفی کرد و آن را به عنوان […]

شرکت Embraer، مجوز آخرین نسخه از Phenom 300 را از قانون گذاران برزیلی، اروپایی و آمریکایی دریافت کرد و در حال آماده شدن برای ارائه اولین نمونه در اوایل فصل دوم سال است.

هواپیمای به روز شده، سومین فروند از سری Phenom 300 است که Embraer در سال ۲۰۰۹ معرفی کرد و آن را به عنوان “جت تجاری سبک با بیش ترین تعداد تحویل در دهه های اخیر” توصیف می کند. نسخه اصلی Phenom 300E -که E در آن به معنی پیشرفته است- در سال ۲۰۱۸ به خدمت گرفته شد.

این به روزرسانی شامل پیشرفت‌هایی در قسمت کابین خلبان Prodigy Touch بر مبنای Garmin G3000 است که از جمله آن می‌توان به عملکرد پیش‌بینانه در باد جانبی، مود فرود اضطراری و سیستم آگاهی و هشدار برای مسافت بیش از حد مجاز در باند اشاره کرد.

Embraer می‌گوید: “این ویژگی‌ها به عنوان یک خلبان اضافی عمل می‌کند و اگر تقرب هواپیما با شیب تند یا با سرعت زیاد باشد، هشدار وصعیت می دهد.”

عملکرد هواپیمای به روز شده Phenom با استفاده از دو موتور پرت اند ویتنی کانادایی PW535E1 افزایش یافته است که سرعت کروز آن را به ۸۵۸ کیلومتر بر ساعت می رساند و بردی برابر با ۳۷۲۰ کیلومتر دارد.

امبرائر می گوید که این هواپیمای پیشرفته همچنین می‌تواند به حداکثر سرعت ۰٫۸ ماخ برسد.

در کابین خلبان، سازنده، گزینه داخلی Bossa Nova Edition را معرفی کرده است که اولین نسخه خود را در سال ۲۰۱۸ بر روی رده های سایز متوسط ​​Praetor 500 و ۶۰۰ ساخت. همچنین، سیستم اتصال در پرواز Gogo Avance L5 را اضافه کرده و اقداماتی برای کاهش نویز انجام داده است.

مدیر اجرایی شرکت می گوید: “صدور گواهینامه سه گانه از طرفANAC ، EASA و FAA تأیید می‌کند که هواپیمای جدید Phenom 300 به عنوان بهترین جت سبکی است که ساخته شده و تجربه نهایی را در هوانوردی تجاری ارائه می‌دهد.”

این شرکت می‌گوید: “با توجه به تعهد مداوم ما به فناوری، ایمنی و راحتی بی نظیر، مالکان Phenom 300E می توانند از عملکرد جت اطمینان حاصل کنند”.

داده‌های ناوگان سیریوم، نشان می‌دهد که تاکنون ۵۴۵ فروند Phenom 300 که ۹۷ تای آن از سری E می‌باشد، تحویل داده شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.