• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
6

دریافت کمک‌های مالی دولت استرالیا توسط دو خط هوایی این کشور

  • کد خبر : 18567
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
دریافت کمک‌های مالی دولت استرالیا توسط دو خط هوایی این کشور

پس از آنکه دولت فدرال توافق کرد که در طول بحران ویروس کرونا، شرکت‌های هواپیمایی را تحت پوشش کمک مالی خود قرار دهد، شرکت‌های Qantas و Virgin Australia پروازهای داخلی خود را در استرالیا اضافه کردند. این حمایت در ۱۶ آوریل، برای یک دوره ۲ ماهه و به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار، توسط معاون نخست […]

پس از آنکه دولت فدرال توافق کرد که در طول بحران ویروس کرونا، شرکت‌های هواپیمایی را تحت پوشش کمک مالی خود قرار دهد، شرکت‌های Qantas و Virgin Australia پروازهای داخلی خود را در استرالیا اضافه کردند.

این حمایت در ۱۶ آوریل، برای یک دوره ۲ ماهه و به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار، توسط معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل مایکل مک کورماک اعلام شد. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ” فعالیت یک شبکه هوایی داخلی، موفقیت بسیاری را برای استرالیا به ارمغان می‌آورد.” از این رو Qantas و شرکت تابعه آن Jetstar تعداد پروازهای مسافری را به ۱۰۵ پرواز در هفته، افزایش می‌دهند. شرکت هواپیمایی mainline در حال حاضر تنها تعداد کمی پرواز بین‌المللی مسافری و باری انجام می‌دهد.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید: “در حالی که محدودیت‌های سفر به این معنی است که بیشتر پروازهای مسافری در حال حاضر از نظر تجاری قابل دوام نیست، اما با توجه به مسافت بین اکثر شهرهای استرالیا نیاز به سفرهای اساسی و ضروری وجود دارد.

وی می‌افزاید: “این پروازها به دلیل کوچک شدن شبکه‌های هوایی تجاری، بسیار کاهش یافته است. بخش اعظم بار این هواپیماها برای ارسال‌نامه و سایر محموله‌های فوری، از جمله تجهیزات پزشکی استفاده خواهد شد. ”

شرکت هواپیمایی استرالیا تمام پروازها را به جز مسیر سیدنی-ملبورن، به علاوه برخی از پروازهای بازگشت و چارتر را متوقف کرده است.

این شرکت می‌افزاید: “برنامه پرواز داخلی، شرکت ویرجین استرالیا را قادر می‌سازد که بخشی از خدمه‌ی پروازی و زمینی خود را به همراه سایر اعضای تیم عملیاتی به کار بازگرداند.”

سهام شرکت ویرجین استرالیا در حال حاضر برای تأمین اعتبار و بازسازی تجارت متوقف شده است  و خواستار کمک مالی ۱٫۴ میلیارد دلاری از دولت شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.