• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

دریافت وام جهت پرداخت دستمزد کارگران توسط Porter Airlines کانادا

  • کد خبر : 18623
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
دریافت وام جهت پرداخت دستمزد کارگران توسط Porter Airlines کانادا

Porter Airlines، از برنامه کمک هزینه دستمزد کانادا، وامی دریافت می‌کند که به این شرکت حمل و نقل هوایی این امکان را می‌دهد که پس از زمین گیر شدن ناوگان آن و به تعلیق درآوردن عملیات‌ها تا ماه ژوئن، دستمزد صدها کارگر را که در ماه مارس بیکار شده بودند، پرداخت کند. شرکت هواپیمایی مستقر […]

Porter Airlines، از برنامه کمک هزینه دستمزد کانادا، وامی دریافت می‌کند که به این شرکت حمل و نقل هوایی این امکان را می‌دهد که پس از زمین گیر شدن ناوگان آن و به تعلیق درآوردن عملیات‌ها تا ماه ژوئن، دستمزد صدها کارگر را که در ماه مارس بیکار شده بودند، پرداخت کند.

شرکت هواپیمایی مستقر در تورنتو تا ماه ژوئن زمین گیر خواهد ماند اما در همین زمان، به کارمندان حقوق و دستمزد خواهد داد. Michael Deluce، مدیر اجرایی شرکت Porter، در بیانیه‌ای گفت که این شرکت قصد دارد با آغاز عملیات، کارمندان را به مشاغل خود بازگرداند. تقریباً تمام ۱۵۰۰ کارگر آن بیکار شده اند.

Deluce می‌گوید: “ما به دنبال آغاز مجدد پروازها در زمان مناسب آن هستیم تا بتوانیم ارتباط خود را با مردم حفظ نماییم.”

برنامه مذکور، در تاریخ ۱۱ آوریل به قانون تبدیل شد که طبق آن، ۷۵% از هزینه یک شرکت واجد شرایط را تا ۱۲ هفته، عطف به ۱۵ مارس، متقبل می‌شود و به هر کارگر هر هفته ۶۰۵ دلار داده می شود. این یارانه در اختیار شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که به دلیل ویروس کرونا، ۱۵ درصد از درآمد سالانه خود را در ماه مارس و ۳۰ درصد را در ماه آوریل و می از دست داده‌اند.

Porter سومین شرکت هواپیمایی بزرگ کانادا پس از Air Canada و WestJet است که به ۱۹ مقصد در شرق و مرکز کانادا و همچنین شمال شرقی ایالات متحده سرویس می‌دهد. با توجه به اطلاعات ناوگان سیریوم، این شرکت، کل ناوگان خود را با ۲۹ فروند هواپیمای De Havilland Canada Dash 8 به حالت تعلیق در آورده و در حال حاضر سفارش خرید ۱۲ فروند ایرباس A220 را دارد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.