• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

دریافت وام از بانک‌های دولتی توسط شرکت هواپیمایی Asiana

  • کد خبر : 18739
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۴۹
دریافت وام از بانک‌های دولتی توسط شرکت هواپیمایی Asiana

طبق گزارش رسانه‌ها، خطوط هوایی Asiana در کره‌جنوبی که با بحران ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، وام‌های جدیدی را از دو بانک دولتی دریافت کرده است. Yonhap و رویترز روز سه‌شنبه گزارش دادند که بانک توسعه کره (KDB) و بانک صادرات-واردات کره ۱٫۴ میلیارد دلار به دومین شرکت بزرگ حمل و نقل […]

طبق گزارش رسانه‌ها، خطوط هوایی Asiana در کره‌جنوبی که با بحران ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، وام‌های جدیدی را از دو بانک دولتی دریافت کرده است.

Yonhap و رویترز روز سه‌شنبه گزارش دادند که بانک توسعه کره (KDB) و بانک صادرات-واردات کره ۱٫۴ میلیارد دلار به دومین شرکت بزرگ حمل و نقل کره جنوبی پرداخت خواهند کرد.

این بانک ها، به دلیل ضرر و زیان Asiana در سال گذشته، وام اعطا شده به این شرکت را ۱٫۶ میلیارد وان (واجد پول کره) افزایش داده اند.

Yonhap با استناد به یک مقام KDB گفت که این بودجه جدید برای رفع نگرانی های روزافزون از شکست برنامه بانکهای طلبکار برای فروش Asiana به دلیل تأثیر ویروس کرونا، اعطا شده است.

در ماه دسامبر، توافق‌نامه‌ای برای یک کنسرسیوم تحت نظارت هیوندای امضا شد تا ۳۱% از سهام را خریداری کند و در سهام جدید سرمایه‌گذاری کند تا بتواند آسیانا را تصاحب کند. با این حال، براساس گزارش رسانه‌های کره جنوبی، دستیابی به این امر هنوز در بعضی از کشورها به تصویب مقررات نیاز دارد و گسترش Covid-19 باعث شک و تردید در مورد این توافق‌نامه شده است.

Asiana نیز مانند سایر شرکت‌های حمل و نقل، از مدیریت می‌خواهد تا در بحران فعلی که بخش اعظمی از ناوگان آن را زمین‌گیر کرده، دستمزد کارکنان را کاهش داده و به آن ها مرخصی بدون حقوق بدهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.