• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

دریافت مجوز اروپایی برای هواپیمای Gulfstream G600

  • کد خبر : 19085
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
دریافت مجوز اروپایی برای هواپیمای Gulfstream G600

شرکت Gulfstream مجوزهای اروپایی را برای G600 دریافت کرده و راه را برای تحویل جت‌های تجاری با کابین بسیار بزرگ به مشتریان در این قاره هموار کرده است. این تأییدیه نه ماه پس از آن صورت می گیرد که G600 به خدمت گرفته شده و در ژوئن ۲۰۱۹ به گواهینامه type ایالات متحده دست یافته است. […]

شرکت Gulfstream مجوزهای اروپایی را برای G600 دریافت کرده و راه را برای تحویل جت‌های تجاری با کابین بسیار بزرگ به مشتریان در این قاره هموار کرده است.

این تأییدیه نه ماه پس از آن صورت می گیرد که G600 به خدمت گرفته شده و در ژوئن ۲۰۱۹ به گواهینامه type ایالات متحده دست یافته است. داده‌های ناوگان سیریوم، تحویل ۱۳ فروند هواپیما با موتورهای PW815GA پرت اند ویتنی کانادا را تا به امروز ثبت کرده است.

رئیس شرکت Gulfstream می‌گوید: “فناوری پیشرفته G600، سرعت بالا و کارآیی بی‌نظیری را به مسافران تجاری اروپایی بین قاره ای ارائه خواهد داد.” وی می‌افزاید: “ما هیجان زده‌ایم که این هواپیما را به دست مشتریان در سراسر قاره برسانیم.”

از ویژگی‌های G600 می‌توان به کنترل پرواز با سیم، استیک های جانبی کنترل، کابین متقارن مبتنی بر Primus Epic هانی ول، صفحه نمایش اولیه پرواز، نمایشگر headup و سیستم دید پیشرفته نسل سوم اشاره کرد.

این شرکت می‌گوید G600 دارای ۱۹ صندلی، ۱۲۰۰۰ کیلومتر برد پرواز (با قابلیت دسترسی به مسیرهایی مانند لندن تا لس آنجلس و پاریس-هنگ کنگ) و سرعت ۰٫۹۲۵ ماخ است.

در سال ۲۰۱۴ از G600 همراه با G500 با کابین کوچکتر و برد کوتاه‌تر رونمایی شد و در سپتامبر ۲۰۱۸ به خدمت گرفته شد. اعتبارسنجی‌های اروپایی و آمریکایی G500 به ترتیب در اکتبر ۲۰۱۹ و جولای ۲۰۱۸ انجام شد و سیریوم تحویل ۴۰ فروند هواپیما با موتور PW814GA را ثبت می کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.