• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5

خطوط هوایی ارزان قیمت هند، برنامه‌های پس از قرنطینه خود را ارائه نمودند

  • کد خبر : 18540
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۴۴
خطوط هوایی ارزان قیمت هند، برنامه‌های پس از قرنطینه خود را ارائه نمودند

برخی از شرکت‌های حمل و نقل ارزان قیمت در هند، پس از ممنوعیت پرواز توسط اداره هوانوردی غیرنظامی این کشور به منظور کاهش سرعت ویروس کرونا، دستورالعمل‌ها و برنامه های عملیاتی را برای پس از قرنطینه وضع کردند. اداره هوانوردی غیرنظامی کشور هند در ۱۴ آوریل اعلام کرد که کلیه عملیات برنامه‌ریزی شده خطوط هوایی، […]

برخی از شرکت‌های حمل و نقل ارزان قیمت در هند، پس از ممنوعیت پرواز توسط اداره هوانوردی غیرنظامی این کشور به منظور کاهش سرعت ویروس کرونا، دستورالعمل‌ها و برنامه های عملیاتی را برای پس از قرنطینه وضع کردند.

اداره هوانوردی غیرنظامی کشور هند در ۱۴ آوریل اعلام کرد که کلیه عملیات برنامه‌ریزی شده خطوط هوایی، داخلی و بین‌المللی، تا سوم ماه می به حالت تعلیق در خواهد آمد. این محدودیت در مورد عملیات بین‌المللی باربری و پروازهایی که به طور خاص توسط مقامات تأیید می‌شوند، صدق نمی‌کند.

ناوگان IndiGo که ۲۶۲ فروند هواپیما دارد، اعلام داشته که از چهارم ماه می، به صورت مرحله ای عملیات را از سر می‌گیرد.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید: شروع فعالیت با ظرفیتی محدود آغاز شده و پس از آن ظرفیت حمل و نقل را در ماه های بعد افزایش می‌دهیم، همچنین بسته به دستورالعمل‌های سفرهای بین المللی موجود، پروازهای بین‌المللی مجدداً باز خواهند شد.

مدیر اجرایی Ronojoy Dutta می‌افزاید: “تمرکز ما بر روی سلامت مشتریان و کارمندان خواهد بود. ما در حال همکاری نزدیک با دولت و فرودگاه‌ها هستیم تا ضمن اطمینان از اجرای صحیح فاصله اجتماعی، هواپیماها و فرودگاه‌های خود را به سطح قابل قبولی از بهداشت برسانیم. صنعت حمل و نقل هواپیمایی همواره در تأمین امنیت مشتریان خود کوشا بوده و من اطمینان دارم که این چالش را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.”

مشتریان IndiGo که تحت تأثیر این تعطیلی‌های اجباری قرار گرفتند، مبلغ رزرو خود را به صورت اعتباری دریافت می‌کنند. از این اعتبار می‌توان برای تهیه‌ی رزرو برای همان مشتری یا مشتریان دیگر استفاده کرد و از تاریخ صدور آن، به مدت یک سال اعتبار دارد.

شرکت GoAir، یک شرکت هواپیمایی بسیار کوچک‌تر از IndiGo با ۵۶ هواپیما، می‌گوید که پروازها را تا سوم ماه می به حالت تعلیق در می‌آورد.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید روش های بهداشتی پیشرفته، از جمله استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های بیمارستانی را برای تمیز کردن هواپیماها استفاده خواهد کرد.

“هر هواپیمای GoAir مجهز به فیلتر HEPA است که هوای گردش یافته در داخل کابین را به منظور حذف ذرات موجود در آن فیلتر می‌کند. فیلترهای HEPA همچنین در بیمارستان‌ها برای تهویه هوا استفاده می‌شود که در آن ریزترین ویروس‌ها از جمله COVID-19 فیلتر می‌شود. همچنین در فرودگاه‌ها، ما مرتباً کیوسک‌های checkin، نواحی گیت، پیشخوان‌های checkin و پیشخوان‌های بلیط را ضدعفونی کرده ایم.”

AirAsia هند که دارای ۳۰ فروند هواپیما است، اعلام کرد مسافرانی که تا سوم ماه می پرواز خود را رزرو کرده اند می توانند تا قبل از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰ برای همان مسیر و بدون هیچ هزینه‌ای از ۴۸ ساعت قبل از حرکت، مجدداً برای پرواز خود برنامه ریزی کنند.

SpiceJet نیز که دارای ۱۱۳ فروند هواپیما است، تا سوم ماه می عملیات را به حالت تعلیق درآورد. این شرکت هواپیمایی از اظهار نظر در مورد برنامه‌های پس از قرنطینه خودداری کرد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.