• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

خطوط هوایی آمریکا در انتظار جزئیات برنامه ترامپ برای توقف مهاجرت به این کشور هستند

  • کد خبر : 18666
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
خطوط هوایی آمریکا در انتظار جزئیات برنامه ترامپ برای توقف مهاجرت به این کشور هستند

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد به طور موقت مهاجرت به آمریکا را متوقف کند، زیرا این کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا است. مشخص نیست که در صورت وجود این محدودیت، شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی که به دلیل محدودیت‌های مسافرتی مربوط به Covid-19 و بسته شدن […]

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد به طور موقت مهاجرت به آمریکا را متوقف کند، زیرا این کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا است.

مشخص نیست که در صورت وجود این محدودیت، شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی که به دلیل محدودیت‌های مسافرتی مربوط به Covid-19 و بسته شدن مرزها، قادر به پرواز به کشوری نیستند، تا چه حد تحت تأثیر قرار گیرند.

رئیس جمهور در پیامی که در تاریخ ۲۰ آوریل در توییتر منتشر شد، نوشت که وی دستور اجرایی را برای توقف موقت مهاجرت به کشور را امضا خواهد کرد. او گفت که این اقدام را با توجه به حمله دشمن نامرئی و همچنین لزوم محافظت از مشاغل شهروندان آمریکایی انجام داده‌است.

جزئیات دیگری در مورد چگونگی یا زمان اجرای تعلیق گزارش نشده است.

IATA می‌گوید پس از اعلام رئیس جمهور ترامپ مبنی بر تعلیق مهاجرت، جزئیات بیشتری گزارش داده نشده است. اما در حال حاضر هرگونه اقدام، فاقد تأثیر فوری خواهد بود زیرا مرزهای ایالات متحده برای بازدید‌کنندگان بین المللی بسته است.”

براساس داده‌های مرکز دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده، با مرگ ۴۲۰۰۰ نفر، بیش از هر کشور دیگری تحت تأثیر ویروس Covid-19 قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.