• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

خطوط هوایی آسیا و اقیانوسیه کاهش ظرفیت خود را تمدید می‌کنند

  • کد خبر : 18543
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۵۰
خطوط هوایی آسیا و اقیانوسیه کاهش ظرفیت خود را تمدید می‌کنند

خطوط هوایی Air New Zealand و South Korea، برنامه‌های زمان بندی شده بین‌المللی خود را کاهش می‌دهند. به گفته Air New Zealand، این کاهش ظرفیت ۹۵ درصدی تا پایان ماه ژوئن ادامه دارد. این شرکت، سه پرواز را از اوکلند (سه بار در هفته به سیدنی و دو بار در هفته به بریزبن و ملبورن) […]

خطوط هوایی Air New Zealand و South Korea، برنامه‌های زمان بندی شده بین‌المللی خود را کاهش می‌دهند.

به گفته Air New Zealand، این کاهش ظرفیت ۹۵ درصدی تا پایان ماه ژوئن ادامه دارد.

این شرکت، سه پرواز را از اوکلند (سه بار در هفته به سیدنی و دو بار در هفته به بریزبن و ملبورن) حفظ کرده است، در حالی که تنها مسیرهای طولانی آن در طول هفته سه بار به لس آنجلس، دو بار به هنگ‌کنگ و سه پرواز برگشت از شانگهای می‌باشد.

همچنین، این شرکت هواپیمایی تعدادی از پروازها را در مسیر اقیانوس آرام فعال خواهد کرد و می‌گوید اگر ساموآ، تونگا و فیجی، محدودیت‌های پرواز بین‌المللی را لغو کنند، احتمالاً هر هفته یک پرواز بازگشت از اوکلند خواهیم داشت.

در کره جنوبی، شرکت های Korean Air و Asiana نیز طبق به روزرسانی های وب‌سایت‌های خود، فعالیت‌های بین‌المللی را کاهش داده و تا آخر ماه می این محدودیت‌ها را تمدید کرده‌اند.

هر دو شرکت هواپیمایی، تعدادی از پروازهای خود را به مقصد چین در ماه می به برنامه خود اضافه کرده اند. Korean مقصدهای پکن، شانگهای و گوانگژو را با تعداد کم بازگردانده است. Asiana در حال اضافه کردن برخی خدمات به دالیان، شیان و هاربین در ماه می به برنامه خود است.

از ۲۹ مارس، به عنوان بخشی از اقدامات چین برای جلوگیری از گسترش Covid-19، از خطوط هوایی خارجی فقط یک مسیر پروازی به چین و هر هفته فقط یک پرواز صورت گرفته است.

Korean همچنین مسیرهای داخلی بیشتری را به برنامه خود اضافه خواهد کرد. فقط مسیرهای سئول اینچئون به بوسان و دائگو تا پایان ماه می متوقف خواهند ماند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.