• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
7

خرید ۶۰ فروند هلیکوپتر H145M در آلمان

  • کد خبر : 17870
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
خرید ۶۰ فروند هلیکوپتر H145M در آلمان

آلمان به دنبال خرید بیش از ۶۰ فروند هلیکوپتر ایرباس H145M برای طیف وسیعی از مأموریت‌ها از جمله آموزش و حملات سبک برای ارتش این کشور است. در حقیقت، ارتش به حدود ۵۰ فروند بالگرد نیاز دارد: ۲۴ فروند برای آموزش و ۲۴ فروند دیگر نیز به عنوان هلیکوپترهای جنگی برای تجهیز سه هنگ هوانوردی […]

آلمان به دنبال خرید بیش از ۶۰ فروند هلیکوپتر ایرباس H145M برای طیف وسیعی از مأموریت‌ها از جمله آموزش و حملات سبک برای ارتش این کشور است.

در حقیقت، ارتش به حدود ۵۰ فروند بالگرد نیاز دارد: ۲۴ فروند برای آموزش و ۲۴ فروند دیگر نیز به عنوان هلیکوپترهای جنگی برای تجهیز سه هنگ هوانوردی خود. نیروی دریایی و نیروی هوایی نیز احتمالاً به ۱۶ هواپیمای دیگر احتیاج دارند.

نماینده بخش نیروهای ارتش، جزئیات بیشتری را در کنفرانس بین المللی هلیکوپترهای نظامی دفاعی در ۲۶ فوریه مطرح نمود و بیان کرد که این بالگردها از سال ۲۰۲۱ مورد نیاز هستند.

طی قراردادهای آتی، نمونه‌های اولیه جایگزین EC135 و Bell 206D می‌شوند که اکنون در دانشکده آموزش چند ملیتی ارتش در Buckeburg مستقر هستند و سال آینده قراداد آن ها منقضی می‌شود.

آلمان قبلاً دو نوع H145M را خریداری کرده که هلیکوپتر کمکی سبک (LUH) نام دارد: ۱۵ فروند از یک نوع برای نیروی هوایی در پشتیبانی از مأموریت‌های نیروهای ویژه (LUH SOF) و ۵ فروند از مدل دیگر برای عملیات جستجو و نجات ارتش (LUH SAR).

نماینده ارتش با بیان اینکه نوع جدید این بالگرد با عنوان LUH Streitkrafte یا (LUH SK) شناخته می‌شود، می‌گوید: “H145 قبلاً توسط نیروهای مسلح آلمان استفاده شده است و ما اکنون در حال سود بردن از این تجربیات خوب هستیم.”

تعداد ۸ بالگرد LUH SK که مجهز به سیستم تسلیهات ماژولار HForce هلیکوپترهای ایرباس هستند، از ناوگان بالگردهای جنگی Tiger ارتش پشتیبانی می کنند. با این حال، تمام ۴۸ روتورکرفت، سیستم های لازم را برای استفاده از HForce در اختیار دارند.

نماینده ارتش خاطر نشان کرد که H145 علاوه بر میدان نبرد و حمل‌و نقل می‌تواند در خدمات فوریت‌های پزشکی و تجاری موفقیت قابل توجهی را کسب نماید.

اگرچه ارتش آلمان یک مأموریت ضد زره برای ناوگان LUH SK در نظر گرفته، اما هنوز موشک ضد تانک بر روی H145M نصب نشده است.

در اوایل سال ۲۰۲۱ شرکت Airbus Helicopter و شرکت اسرائیلی Rafael با استفاده از مهمات Spike ER، اقدام به شلیک‌های آزمایشی می‌کنند. صلاحیت باید در سال آینده به دست آید.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.