• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

خرید ۵ فروند هواپیمای C-130J-30 Super Hercule توسط نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند

  • کد خبر : 19462
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
خرید ۵ فروند هواپیمای C-130J-30 Super Hercule توسط نیروی هوایی سلطنتی نیوزیلند

دولت نیوزیلند، خرید ۵ فروند هواپیمای حمل و نقل تاکتیکی C-130J-30 Super Hercule لاکهید مارتین را با قیمت ۱٫۵۲ میلیارد دلار تصویب کرده است. Ron Mark، وزیر دفاع می‌گوید که اولین هواپیماهای Super Hercule قرار است در سال ۲۰۲۴ تحویل داده شوند و تا سال ۲۰۲۵، هر ۵ فروند به بهره برداری برسند. این کشور […]

دولت نیوزیلند، خرید ۵ فروند هواپیمای حمل و نقل تاکتیکی C-130J-30 Super Hercule لاکهید مارتین را با قیمت ۱٫۵۲ میلیارد دلار تصویب کرده است.

Ron Mark، وزیر دفاع می‌گوید که اولین هواپیماهای Super Hercule قرار است در سال ۲۰۲۴ تحویل داده شوند و تا سال ۲۰۲۵، هر ۵ فروند به بهره برداری برسند. این کشور در حال حاضر ۵ فروند C130H Hercule را اداره می‌کند اما به تدریج آن‌ها را بازنشسته خواهد کرد.

مارک می گوید: “سال گذشته، کابینه، این هواپیما را به عنوان گزینه ارجح برای جایگزینی با ناوگان کنونی انتخاب کرد. تهیه Super Hercule اولین اولویت من به عنوان وزیر دفاع بوده‌است.”

این معامله برای Super Hercule، که از طریق برنامه فروش نظامی خارجی ایالات متحده آمریکا انجام شد، شامل یک شبیه‌ساز پرواز کامل، آموزش خدمه پرواز و خدمه تعمیر و نگهداری خواهد بود.

این هواپیما مجهز به سیستم ارتباطی ماهواره‌ای با سرعت بالا و پهنای باند وسیع و دوربین الکترواپتیکی/مادون قرمز خواهد بود.

Mark گفت: “سیستم ارتباطی ماهواره‌ای اجازه می‌دهد تا تصاویر، ویدئوها و داده‌ها در زمان واقعی پخش شوند و دوربین امکان نظارت هوایی را فراهم می‌کند، درست در همان زمان که هواپیما وظایف حمل و نقل هوایی را انجام می‌دهد، به ویژه در عملیات‌های امداد بشردوستانه و امدادرسانی در سوانح، و مأموریت‌های جستجو و نجات.”

علاوه بر آن، از C-130J برای تأمین مجدد پایگاه تحقیقاتی کشور در قطب جنوب استفاده می‌شود.

وزارت دفاع نیوزیلند می‌گوید که نوع جدید C-130J در حین حمل بار ۱۵ تنی، بردی معادل ۴۴۴۵ کیلومتر یا ۳۳% بیشتر از Wellington’s C130H را دارد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.