• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

خرید تسلیحات موشکی SLAM ER توسط عربستان، این بخش از شرکت بوئینگ را مجددا فعال نمود

  • کد خبر : 19143
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
خرید تسلیحات موشکی SLAM ER توسط عربستان، این بخش از شرکت بوئینگ را مجددا فعال نمود

بوئینگ قرارداد نیروی دریایی ایالات متحده را به منظور تأمین ۶۵۰ فروند موشک AGM-84 حمله زمینی واکنش گسترده (SLAM ER) برای عربستان سعودی تنظیم کرده است. این قرارداد ۱٫۹۷ میلیارد دلاری در لیست فروش‌های نظامی ارتش درج شده که شامل موشک‌ها و همچنین ارتقاء این سلاحها است. SLAM ER قادر است ناوگان جنگنده‌های F-15S و […]

بوئینگ قرارداد نیروی دریایی ایالات متحده را به منظور تأمین ۶۵۰ فروند موشک AGM-84 حمله زمینی واکنش گسترده (SLAM ER) برای عربستان سعودی تنظیم کرده است. این قرارداد ۱٫۹۷ میلیارد دلاری در لیست فروش‌های نظامی ارتش درج شده که شامل موشک‌ها و همچنین ارتقاء این سلاحها است.

SLAM ER قادر است ناوگان جنگنده‌های F-15S و F-15SA عربستان سعودی را مسلح کند. اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که عربستان سعودی دارای ۶۶ نمونه از F-15 و ۷۸ نمونه از F-15SA است.

قرارداد دیگر بوئینگ با ۶۵۷ میلیون دلار، ۴۶۷ فروند موشک ضدکشتی AGM84 Harpoon را برای چندین کشور از متحدان ایالات متحده پوشش می دهد.

Cindy Gruensfelder، معاون بوئینگ، می‌گوید: “ما خوشحالیم که همکاری خود را با نیروی دریایی به منظور ساخت تسلیحات نظامی برای دفاع از آمریکا و شرکای بین‌المللی این کشور ادامه می‌دهیم. این همکاری نه تنها تولید برنامه Harpoon را تا سال ۲۰۲۶ تمدید خواهد کرد، بلکه خط تولید SLAM ER را مجدداً راه‌اندازی کرده و تحویل‌ آن را تا سال ۲۰۲۸ تضمین می‌کند.”

بوئینگ آخرین SLAM-ER را در سال ۲۰۰۸ تحویل داد. در اکتبر ۲۰۱۹ ساخت کارخانه جدید برای تولید SLAM ER و Harpoon آغاز شد و ساخت آن در سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.