• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

جزئیات بیشتر در مورد قراردادهای ۹۰ روزه‌ی ۳۶ فروند هلیکوپتر آتش‌نشانی

  • کد خبر : 19409
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
جزئیات بیشتر در مورد قراردادهای ۹۰ روزه‌ی ۳۶ فروند هلیکوپتر آتش‌نشانی

سرویس جنگلی ایالات متحده جزئیات بیشتری را در مورد قراردادهای استفاده اختصاصی ۹۰ روزه برای ۳۶ فروند هلیکوپتر تیپ ۱ و تیپ ۲ در ماه می سال جاری منتشر کرد. تاکنون این آژانس هیچ اطلاعاتی درباره قرارداد هواپیماهای آتش‌نشانی در بهار امسال منتشر نکرده اما سازمان هوانوردی آتش‌نشانی (Fire Aviation) اسنادی به دست آورده که […]

سرویس جنگلی ایالات متحده جزئیات بیشتری را در مورد قراردادهای استفاده اختصاصی ۹۰ روزه برای ۳۶ فروند هلیکوپتر تیپ ۱ و تیپ ۲ در ماه می سال جاری منتشر کرد. تاکنون این آژانس هیچ اطلاعاتی درباره قرارداد هواپیماهای آتش‌نشانی در بهار امسال منتشر نکرده اما سازمان هوانوردی آتش‌نشانی (Fire Aviation) اسنادی به دست آورده که باعث روشن شدن موضوع می‌شود. قراردادهای هوانوردی آتش‌نشانی سرویس جنگل (Forest Service)، برای مالیات‌دهندگان صدها میلیون دلار هزینه دربرداشته است.

قراردادهای EU برای ۲۴ فروند هلیکوپتر تیپ ۱ و ۱۲ فروند بالگرد تیپ ۲، به مدت ۹۰ روز تضمین شده است. این هواپیماها، براساس توافق نامه ملی Call When Needed، جزو منابع هوانوردی ملی محسوب می‌شوند که برای حمله اولیه و پشتیبانی از آتش‌سوزی‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسته به وضعیت ملی، تمدید مدت قرارداد به بیش از ۹۰ روز امکان‌پذیر خواهد بود. این برنامه برای هلیکوپترها بود که دوره‌های دسترسی اجباری خود را از اول یا ۱۵ ژوئن آغاز کنند.

در گزارشی داخلی، سرویس جنگل می‌گوید دلیل قراردادهای تضمین شده ۹۰ روزه، بخشی از یک واکنش ملی پیشرفته به دلیل COVID-19 برای فصل آتش سوزی ۲۰۲۰ است. اما بدون شک دلیل دیگر باید این واقعیت باشد که قرارداد چهار ساله قبلی هلیکوپترهای تیپ ۱ در تاریخ ۳۰ آوریل سال ۲۰۲۰ منقضی شده است. به این قرارداد جدید اعتراض شده و ممکن است تا تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ توسط دفتر پاسخگویی دولت رسیدگی نشود.

زمانی که قراردادهای چند ساله EU برای تیپ ۱ هلیکوپتر در اوایل این ماه اعطا شدند، نه Erickson و نه Coulson در این فهرست ظاهر نشدند. اما در این قرارداد ۹۰ روزه، Coulson شش و Erickson دو هواپیما دارد. این امر می‌تواند این باور را القا کند که خدمات جنگلی، آن‌ها را به طور رسمی به عنوان شرکت‌های کوچک طبقه‌بندی می‌کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.