• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

جریمه ۲۰ میلیون دلاری بوئینگ توسط FAA

  • کد خبر : 17931
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
جریمه ۲۰ میلیون دلاری بوئینگ توسط FAA

اداره هوانوردی فدرال (FAA)، به علت تخلفات نظارتی مربوط به سنسورهای ۸۰۰ فروند ۷۳۷NG و Max 737، شرکت بوئینگ را ۱۹٫۷ میلیون دلار جریمه کرد. FAA می‌گوید سنسورهایی که برای سیستم‌های هدایت هدآپ استفاده شده و توسط Rockwell Collins ساخته می شوند، برای کار با آن سیستم‌ها تأیید نشده بودند. این جریمه مربوط به سنسورهایی […]

اداره هوانوردی فدرال (FAA)، به علت تخلفات نظارتی مربوط به سنسورهای ۸۰۰ فروند ۷۳۷NG و Max 737، شرکت بوئینگ را ۱۹٫۷ میلیون دلار جریمه کرد.

FAA می‌گوید سنسورهایی که برای سیستم‌های هدایت هدآپ استفاده شده و توسط Rockwell Collins ساخته می شوند، برای کار با آن سیستم‌ها تأیید نشده بودند. این جریمه مربوط به سنسورهایی است که برای سیستم‌های هدایت هدآپ سری ۴۰۰۰ کالینز در ۶۱۸ فروند ۷۳۷NG و سیستم‌های سری ۶۰۰۰ در ۱۷۳ فروند ۷۳۷ Max استفاده می‌شود.

بوئینگ در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است نیاز به اصلاح ۷۳۷ باشد، اظهار داشت که “هیچ مشکلی با واحدهای فیزیکی وجود ندارد” و این جریمه فقط مربوط به مستندسازی است. بوئینگ می‌گوید: “یافته های FAA مربوط به نبود مستندات کافی برای تایید آن است که قطعات بهبود یافته – که ورودی سیستم هدآپ را تامین می‌کنند- با مستندات تاییدیه کالینز مطابقت دارد.” در واقع مستندات گواهینامه اصلی، به درستی به روز نشده تا منعکس‌کننده قطعات بهبود یافته توسط بوئینگ باشد.

کالینز نیز تا کنون  از اظهار نظر خودداری کرده است.

اداره هوانوردی فدرال به بوئینگ ۳۰ روز مهلت پاسخگویی داده است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.