• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

جذب ۸۷ میلیون یورو توسط ولوکوپتر در سری C سرمایه‌گذاری

  • کد خبر : 17680
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
جذب ۸۷ میلیون یورو توسط ولوکوپتر در سری C سرمایه‌گذاری

Volocopter، توسعه دهنده حمل و نقل هوایی شهری آلمان که سال گذشته پروازهایی را در هلسینکی، اشتوتگارت و سنگاپور انجام داده و یک تاییدیه کلیدی از قانون اروپا را به دست آورده، در حدود ۸۷ میلیون یورو بودجه در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است و کل سرمایه گذاری آن به ۱۲۲ میلیون یورو می‌رسد. سازنده eVTOL […]

Volocopter، توسعه دهنده حمل و نقل هوایی شهری آلمان که سال گذشته پروازهایی را در هلسینکی، اشتوتگارت و سنگاپور انجام داده و یک تاییدیه کلیدی از قانون اروپا را به دست آورده، در حدود ۸۷ میلیون یورو بودجه در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است و کل سرمایه گذاری آن به ۱۲۲ میلیون یورو می‌رسد. سازنده eVTOL آلمانی می‌گوید این بودجه، ۲ تا ۴ سال از عملیات تخصصی را پشتبانی خواهدکرد.

آخرین بودجه‌گذاری، باعث افزایش امید شرکت برای دستیابی به صدور گواهینامه پهپاد عمودپرواز خودمختار و الکترکی VoloCity شده است. سرمایه گذاران جدید شامل گروه لجستیکی آلمانی DB Schenker، بیمه میتسوی Sumitomo و TransLink Capital بوده که بخشی از آن متعلق به خطوط هواپی ژاپن است.

مدیر اجرایی، فلورین روتر گفت: “ساختار سهام جدید، تخصص و بودجه لازم و بلندمدت را در هیئت مدیره به ارمغان می آورد تا این شکل از حمل و نقل را به واقعیت تبدیل کند”.

در ماه دسامبر ، آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA)، تأییدیه سازمان طراحی (DOA) را به شرکت اعطا کرد که مسیری آسان برای صدور گواهینامه تجاری برای مولتی کوپتر حمل مسافر آن شد.

Volocopter ادعا می‌کند که در میان توسعه دهندگان عمودپروازهای الکتریکی در داشتن این موقعیت EASA، منحصر به فرد هستند. دیگر دارندگان DOA شامل ایرباس، سیستم‌های BAE، لئوناردو و لوفتانزا تکنیک می‌باشند.

همچنین با بودجه‌بندی جدید، Volocopter هیئت مشاوره خود را گسترش داد. اعضای جدید شامل مدیر عامل اجرایی DB Schenker ،Jochen Thewes، رئیس سابق Daimler Dieter Zetsche و Yifan Li معاون رئیس شرکت خودکار Geely Holding هستند.

Thewes می‌گوید: ما متقاعد شده‌ایم که فناوری Volocopter پتانسیل ارائه لجستیک حمل و نقل را به مشتریان ما دارد. DB Schenker تاکنون وسایل نقلیه خودکار و الکتریکی را در چندین پروژه نوآوری و در عملیات‌های واقعی مورد آزمایش قرار داده‌است.

با ادغام VoloDrone در زنجیره تامین آینده، ما قادر خواهیم بود تقاضای مشتریان خود را برای ارسال سریع، کنترل از راه دور و بدون انتشار کربن برآورده کنیم.

VoloCopter می‌گوید که آخرین بودجه برای صدور گواهینامه VoloCity و توسعه نسل دوم VoloDrone برای عملیات مربوط به کالا صرف خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.