• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

تولید یک ضدپهپاد مقرون به صرفه در استرالیا

  • کد خبر : 17121
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تولید یک  ضدپهپاد مقرون به صرفه در استرالیا

اخیراً یک شرکت استرالیایی از تولید یک دستگاه ضد پهپاد بنام DroneSentry-X خبر داده است. DroneSentry-X دستگاهی برای تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین است که بسیار سبک وزن بوده و بر روی وسایل نقلیه نصب می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه که وزن آن تقریبا ۱۰ کیلوگرم است مورد توجه طیف گسترده‌ای از مشتریان اعم از نظامیان […]

اخیراً یک شرکت استرالیایی از تولید یک دستگاه ضد پهپاد بنام DroneSentry-X خبر داده است.

DroneSentry-X دستگاهی برای تشخیص هواپیماهای بدون سرنشین است که بسیار سبک وزن بوده و بر روی وسایل نقلیه نصب می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه که وزن آن تقریبا ۱۰ کیلوگرم است مورد توجه طیف گسترده‌ای از مشتریان اعم از نظامیان و سازمان‌های اجرای قانون تا شرکت‌های امنیتی جهانی قرار گیرد.

Uasvision.com گزارش می‌دهد که این محصول در پاسخ به درخواست زیاد مشتریان تولید شده است و در حال حاضر برای مشتریان واجد شرایط در دسترس است. این راه‌حل مقرون به صرفه بوده و قادر به دفاع ۳۶۰ درجه‌ای خواهد بود.

بازار حفاظت از پهپادها به سرعت در حال افزایش است. DroneShield با تهیه یک راه‌حل مقرون به صرفه برای کشف و مقابله با UAS، قصد رشد در بازار را دارد. این شرکت مجموعه کاملی از راه‌حل‌های شناسایی و خنثی‌سازی را ارائه می‌دهد،

DroneSentry از سال‌ها قبل در حال فروش است، اما این دستگاه هنوز توسط چندین سازمان فدرال، مجاز نشده است. این دستگاه در حال حاضر در ایالات متحده برای فروشندگان خصوصی قابل فروش نیست و ممکن است هرگز نباشد و تنها سازمان‌های آمریکایی که توانایی خرید این دستگاه را دارند دولت ایالات متحده و آژانس‌های آن هستند.

DroneShield استرالیا چندین راه حل ضد UAS دیگر نیز از جمله اقدامات ضد اندازه‌گیری ضد تپانچه، DroneGun و یک ردیاب بدون سرنشین، ارائه داده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.