• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

توقف فوری پروازهای امارات و اتحاد به دلیل شیوع کرونا

  • کد خبر : 18250
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
توقف فوری پروازهای امارات و اتحاد به دلیل شیوع کرونا

شرکت‌های هواپیمایی Emirates و Etihad تمام پروازهای خود را بلافاصله متوقف می‌کنند. تنها هواپیماهای مجاز به آغاز سفر، آن هایی خواهند بود که در حال حاضر خارج از امارات متحده عربی باشند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که دولت های سراسر جهان، محدودیت‌های گسترده ای را برای سفر تصویب می کنند. قرار بود مقررات‌ […]

شرکت‌های هواپیمایی Emirates و Etihad تمام پروازهای خود را بلافاصله متوقف می‌کنند. تنها هواپیماهای مجاز به آغاز سفر، آن هایی خواهند بود که در حال حاضر خارج از امارات متحده عربی باشند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که دولت های سراسر جهان، محدودیت‌های گسترده ای را برای سفر تصویب می کنند.

قرار بود مقررات‌ منع پرواز امارات متحده عربی از فردا اجرا شود ولی دولت آن کشور زمان اجرا را زودتر اعلام کرده است و اکنون بیدرنگ اجرا می‌شود. هیچ هواپیمایی اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت و فقط هواپیماهای امارات متحده عربی که به کشور بازمی‌گردند، مجاز به فرود در این کشور هستند.

دولت امارات متحده عربی تصمیم گرفته است تا زمان همه پروازهای ورودی، خروجی و ترانزیت را در ابوظبی به تعلیق اندازد. براساس این دستورالعمل، Etihad به طور موقت پروازهایی را که از ابوظبی خارج می‌شوند، فوراً متوقف می‌کند.

ممنوعیت پرواز که توسط دولت امارات متحده عربی تصویب شده، در ابتدا به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت. بسته به چگونگی ادامه ویروس کرونا در جهان، این وضعیت ممکن است تمدید شود. قوانین و سیاست های جدید شامل موارد زیر است:

  • ممنوعیت مسافرت، شهروندان را از ترک کشور منع می‌کند.
  • ممنوعیت پرواز مسافران در ۴۸ ساعت (۲۵ مارس) و به مدت دو هفته اجرا خواهد شد.
  • برای پروازهای اضطراری و خدمات کالا، معافیت وجود خواهد داشت.

این ممنوعیت مربوط به هواپیماهایی است که از امارت خارج می شوند. این بدان معنی است که هیچ مشکلی در مورد بازگشت هواپیما به کشور وجود ندارد. طبق گزارشات، تعدادی هواپیمای خارجی شامل هواپیماهای A380 از خطوط هوایی Air France و Qantas در ابوظبی وجود دارند.

بیشتر هواپیماهایی که تحت تأثیر این ممنوعیت قرار خواهند گرفت، مربوط به چهار خط هوایی به نام های Ethihad، flydubai، Emirates و Air Arabia هستند.

معیارهای ارائه‌شده توسط امارات‌متحده‌عربی، برخی از شدیدترین مواردی هستند که صنعت هوانوردی در نتیجه ویروس کرونا تجربه کرده است. اکثر کشورها به سادگی محدودیت‌هایی را برای ورود افراد به کشور ایجاد کرده‌اند. با این حال، استرالیا در حال بررسی امکان جلوگیری از ترک شهروندان است.

هنوز مشخص نیست که این محدودیت ها، در صورت تمدید بیش از ۱۴ روز، تا چه مدت ادامه خواهند داشت. با این حال، در این شرایط وخیم برای صنعت هوانوردی، یک بارقه امید پیدا می شود. صنعت هوانوردی چین نیز بعد از چند ماه غیرفعال بودن، علائمی از بهبود وضعیت خود نشان می دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.