• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

توسعه پروژه آزمایشی حمل و نقل هوایی درون شهری توسط شرکت EHang

  • کد خبر : 16745
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
توسعه پروژه آزمایشی حمل و نقل هوایی درون شهری توسط شرکت EHang

شرکت فناوری هوایی (EHang)  که در حوزه ساخت وسایل پرنده خودمختار مشغول به فعالیت است، قصد دارد پروژه حمل و نقل هوایی درون شهری (UAM) را در شهر گوانگژوی کشور چین توسعه دهد. در همین راستا این شرکت همکاری خود را با شرکت Heli Chuangxin جهت طراحی تاکسی‌های هوایی خودمختار آغاز کرده است. بر اساس […]

شرکت فناوری هوایی (EHang)  که در حوزه ساخت وسایل پرنده خودمختار مشغول به فعالیت است، قصد دارد پروژه حمل و نقل هوایی درون شهری (UAM) را در شهر گوانگژوی کشور چین توسعه دهد. در همین راستا این شرکت همکاری خود را با شرکت Heli Chuangxin جهت طراحی تاکسی‌های هوایی خودمختار آغاز کرده است. بر اساس این همکاری، شرکا بر روی زیرساخت های مورد نیاز برای مسیرهای تجاری حمل و نقل هوایی درون شهری کار می کنند.

ماه گذشته ( نوامبر ۲۰۱۹)، شرکت EHang با استفاده از ۲ فروند هواپیمای Ehang با قابلیت حمل مسافر، نمایش پروازی را در مرکز شهر و منطقه گوانگجو انجام داد.

بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل شرکت EHang این پروازها را نشانگر یک گام کلیدی گوانگجو برای تبدیل حمل و نقل هوایی درون شهری به واقعیت و پیشتازی این منطقه در چنین عملیات‌های تجاری در جهان دانست. وی همچنین از تلاش مشتاقانه این شرکت و شرکایش برای تحقق سفر هوایی درون شهری ایمن، مستقل و دوستدار محیط زیست خبر داد.

EHang و گوانگجو همچنین در نظر دارند با راه اندازی یک شبکه حمل و نقل هوایی در ارتفاع پایین، امکان جابجایی ایمن، سریع و مقرون به صرفه مسافران و محموله‌ها را فراهم کنند و البته قبل از شروع این عملیات بایستی مسیرهای پرواز بیشتر و فرودگاه‌های عمودی مورد بررسی قرار گیرند.

لازم به ذکر است در اوایل سال جاری، اداره هوانوردی تجاری چین، EHang را به عنوان تنها شرکت برنامه‌های آزمایشی پهپاد، در درجه مسافری، به رسمیت شناخت و این شرکت تاکنون بیش از ۲،۰۰۰ پرواز آزمایشی را در داخل و خارج از چین انجام داده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.