• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

توسعه ناوگان Amazon Air با اجاره ۱۲ فروند بوئینگ ۷۶۷

  • کد خبر : 19511
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
توسعه ناوگان Amazon Air با اجاره ۱۲ فروند بوئینگ ۷۶۷

Amazon Air با اجاره ۱۲ فروند بوئینگ ۷۶۷-۳۰۰ از گروه خدمات حمل و نقل هوایی (ATSG) موافقت کرده و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ تحویل داده شود. آمازون در ۳ ژوئن این معامله را اعلام کرد و اظهار داشت که توسعه ناوگان آن، بخشی از تلاش‌های این شرکت برای تحویل کالاهای سفارش داده شده […]

Amazon Air با اجاره ۱۲ فروند بوئینگ ۷۶۷-۳۰۰ از گروه خدمات حمل و نقل هوایی (ATSG) موافقت کرده و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۱ تحویل داده شود.

آمازون در ۳ ژوئن این معامله را اعلام کرد و اظهار داشت که توسعه ناوگان آن، بخشی از تلاش‌های این شرکت برای تحویل کالاهای سفارش داده شده از طریق وب سایت تجارت الکترونیکی است. همچنین حمل و نقل تجهیزات پزشکی را برای کارکنان بهداشتی و سازمان‌های امدادی آمریکا انجام خواهد داد. این شرکت بزرگ تجارت الکترونیکی به سیریم می‌گوید که تا پایان سال ۲۰۲۰ تعهد خود را برای ۷۰ هواپیما برآورده می‌کند و قصد دارد پس از تحویل گرفتن هواپیما از ATSG بیش از ۸۰ فروند هواپیما در ناوگان داشته باشد.

Rich Corrado رئیس اجرایی ATSG در بیانیه‌ای می‌گوید: “تجربه مشترک ما در صنعت و دسترسی به ناوگان هواپیمای باری ۷۶۷، ما را به یک شریک ایده‌آل برای حمایت از رشد ناوگان Amazon Air تبدیل می‌کند.”

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد این شرکت حمل و نقل هوایی که با عنوان Prime Air در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده، دارای یک ناوگان با ۵۶ فروند هواپیما است که همه آنها اجاره شده‌اند. Amazon Air در حال حاضر ۲۶ فروند هواپیمای باری را از ATSG اجاره کرده که همه بوئینگ ۷۶۷ هستند و توسط شرکت اجاره دهنده Air Transport International اداره می‌شود. آمازون قراردادهای دیگری با GECAS برای اضافه کردن ۱۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ناوگان خود تا سال ۲۰۲۱ بسته است.

Alexandre de Juniac، مدیر کل IATA، در بیانیه ای گفت که زمین‌گیر شدن هواپیماها در اثر کاهش تقاضای سفر منجر به کاهش شدید ظرفیت حمل بارهای هوایی شده است.

کاهش ۲۸ درصدی سالیانه تقاضای جهانی حمل و نقل هوایی در ماه آوریل شدیدترین افتی است که IATA تاکنون ثبت کرده است. با این حال، به دلیل کاهش شدید عملیات مسافربری که شامل حمل بار نیز می شود، ظرفیت آن حتی بیشتر از ۴۲% نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

در حالی که خطوط هوایی مسافربری به آرامی شروع به بازگشت خدمات و پروازهای خود می‌کنند، آمازون و سایر شرکت‌های حمل بار از این کمبود ظرفیت بهره مند خواهند شد.

این شرکت پس از رکورد زدن در ماه می سال ۲۰۱۹ و ساخت یک مگاهاب ۱٫۵ میلیارد دلاری در Cincinnati، کنتاکی شمالی، قصد دارد عملیات خود را در تابستان امسال در Lakeland Linder در فلوریدا و در سال ۲۰۲۱ در San Bernardino گسترش دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.