• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

توافق‌نامه آزمایش تاکسی هوایی در نیوزیلند

  • کد خبر : 17284
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
توافق‌نامه آزمایش تاکسی هوایی در نیوزیلند

شرکت حمل و نقل هوایی شهری ویسک برای ایجاد حمل و نقل مسافر تفاهم‌نامه‌ای را با دولت نیوزیلند امضا کرده است. در این آزمایشات از تاکسی هوایی الکتریکی با قابلیت فرود و برخاست عمودی ویسک (eVTOL) بنام کورا استفاده خواهد شد. جزئیات مربوط به پارامترها و بازه‌های زمانی برای سرمایه‌گذاری هنوز در دست توسعه است. […]

شرکت حمل و نقل هوایی شهری ویسک برای ایجاد حمل و نقل مسافر تفاهم‌نامه‌ای را با دولت نیوزیلند امضا کرده است. در این آزمایشات از تاکسی هوایی الکتریکی با قابلیت فرود و برخاست عمودی ویسک (eVTOL) بنام کورا استفاده خواهد شد. جزئیات مربوط به پارامترها و بازه‌های زمانی برای سرمایه‌گذاری هنوز در دست توسعه است.

گری گیسین، مدیر عامل ویسک گفت: “ما خوشحالیم که اکنون با دولت نیوزیلند توافق نامه‌ای امضا کرده‌ایم که ورود کورا را به بازار تاکسی هوایی ممکن سازد. ما این توافق‌نامه را نشانه اعتماد به محصول و توانایی‌های ما برای توسعه و ارائه یک سرویس تاکسی هوایی ایمن و مطمئن، می‌دانیم.”

این توافق‌نامه به عنوان بخشی از برنامه یکپارچه‌سازی فضای پروازی نیوزیلند، در اکتبر سال ۲۰۱۹ با هدف “حمایت از آزمایش ایمن و توسعه هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته و تسریع در ادغام آنها در سیستم هواپیمایی” صورت گرفت.

ویسک یک سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکت بوتی و شرکت حمل و نقل الکتریکیکیتی هاوک است. کورا می‌تواند با سرعتی در حدود ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پرواز کند و برای فاصله‌ای در حدود ۴۰ کیلومتر ذخایر دارد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.