• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

تنظیم ۹ قرارداد جدید برای تقویت فناوری پهپادهای گروهی توسط DARPA

  • کد خبر : 18824
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
تنظیم ۹ قرارداد جدید برای تقویت فناوری پهپادهای گروهی توسط DARPA

آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) در ۱۳ آوریل اعلام کرد که این سازمان ۹ قرارداد جدید برای شرکت‌هایی که به توسعه فناوری‌های پهپادهای گروهی می پردازند، صادر کرده است. DARPA امیدوار است که بتواند از طریق برنامه تاکتیکی گروهی تهاجمی (OFFSET)، پیشرفت‌های این فناوری را تقویت کند و ۲۵۰ ربات کوچک بدون سرنشین هوایی […]

آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) در ۱۳ آوریل اعلام کرد که این سازمان ۹ قرارداد جدید برای شرکت‌هایی که به توسعه فناوری‌های پهپادهای گروهی می پردازند، صادر کرده است.

DARPA امیدوار است که بتواند از طریق برنامه تاکتیکی گروهی تهاجمی (OFFSET)، پیشرفت‌های این فناوری را تقویت کند و ۲۵۰ ربات کوچک بدون سرنشین هوایی و زمینی را قادر سازد تا در پشتیبانی از جنگنده‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

این پروژه در پنج حوزه اصلی انجام می‌شود: تاکتیک‌های گروهی، استقلال گروهی، تیم‌سازی با گروه انسانی، محیط مجازی و بستر تست فیزیکی.

این ۹ قرارداد بر روی تاکتیک‌های گروهی و بستر تست فیزیکی در یک محیط شهری متمرکز شده است.

Timothy Chung، مدیر برنامه OFFSET در دفتر فناوری تاکتیکی DARPA، در بیانیه خبری آژانس گفت: “محیط شهری چالش‌هایی مانند ساختمان‌های بلند، فضاهای بسته و خطوط دید محدود دارد. تقویت این فناوری، هدف مورد نظر برنامه OFFSET است.”

از چهار شرکت‌کننده که بخش تاکتیکی گروهی از این رقابت را به عهده گرفتند، خواسته می‌شود تا مشکلاتی از قبیل اختلال در تصمیم‌گیری، ابهامات در هدف گروهی، به روزرسانی نقشه‌های یک محیط پویا و حفظ ارتباطات گروهی در داخل یک محیط بسته را حل کنند.”

پنج شرکت کننده باقی مانده روی حوزه تراست بستر تست فیزیکی کار خواهند کرد که شامل کاهش زمان استقرار، استفاده از سنسورهای ناوبری جدید، بهره‌برداری از هواپیماهای بال ثابت در گروه ها و تقویت تحرک برای وسایل نقلیه چرخدار در محیط‌های شهری می‌باشد.

شرکت‌کنندگان، فناوری‌های خود را در معماری سیستم‌های OFFSET گروهی به نمایش می‌گذارند تا راه‌حل‌های مربوط به خود را همراه با آزمایش‌های میدانی در دسامبر سال ۲۰۲۰ نشان دهند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.