• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
8

تمهیدات رولزرویس پس از کاهش فعالیت بخش موتورهای پهن پیکر شرکتهای هواپیمایی

  • کد خبر : 18323
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
تمهیدات رولزرویس پس از کاهش فعالیت بخش موتورهای پهن پیکر شرکتهای هواپیمایی

رولز رویس اعلام کرده که تأثیر اولیه بحران ویروس کرونا بر تجارت هوافضای غیرنظامی، کاهش ۲۵ درصدی ساعت پرواز موتورهای پهن پیکر در سه ماهه اول بوده که ۵۰ درصد در ماه مارس سقوط داشته است. انتظار می‌رود با توجه به افزایش زمین گیر شدن ناوگان‌های هواپیمایی در پاسخ به محدودیت‌های دولت و کاهش تقاضا، […]

رولز رویس اعلام کرده که تأثیر اولیه بحران ویروس کرونا بر تجارت هوافضای غیرنظامی، کاهش ۲۵ درصدی ساعت پرواز موتورهای پهن پیکر در سه ماهه اول بوده که ۵۰ درصد در ماه مارس سقوط داشته است.

انتظار می‌رود با توجه به افزایش زمین گیر شدن ناوگان‌های هواپیمایی در پاسخ به محدودیت‌های دولت و کاهش تقاضا، در ماه آوریل و پس از آن شرایط وخیم‌تر شود.

با این حال، میزان تولید موتورهای پهن پیکر جدید در سه ماهه اول “عموماً پایدار” باقی ماند، زیرا شرکت های سازنده ایرفریم فعالیت خود را در زمینه تولید حفظ کردند. این شرکت می‌گوید که انتظار می رود میزان تحویل و تعمیر و نگهداری موتور کاهش یابد.

رولز رویس می‌افزاید: “ما ارتباط نزدیکی با مشتریان و تأمین کنندگان خود داریم.”

تولیدکننده پیش بینی می کند که در سال جاری، یک سود جریان نقدینگی ۷۵۰ میلیون پوندی، در نتیجه اقداماتی برای کاهش هزینه‌های نقدی به دست آید.

این اقدامات شامل به حداقل رساندن هزینه‌های اختیاری از قبیل متوقف کردن استخدام، متوقف کردن سفر غیرضروری و کاهش هزینه‌های حقوقی در بین حداقل ۱۰% از کل نیروی کار آن است.

دستمزدها برای مدیران ارشد و مدیران اجرایی ۲۰% کاهش می‌یابد (۱۰% کاهش و ۱۰% تعویق با تعویق پاداش برای مدیر اجرایی و مدیر ارشد مالی)

Warren East، مدیر ارشد رولز رویس می گوید: “اولویت ما این است که هر کاری را که می توانیم انجام دهیم تا از زندگی و معیشت مردم خود محافظت کنیم و نقش خود را در کمک به مشتریان، شرکا و جوامع خود ایفا کنیم. ما اقدامات قابل توجهی را برای تقویت بازگشت پذیری مالی و عملیاتی کسب و کار خود انجام می‌دهیم. ”

رولز رویس با استفاده از یک تسهیلات اعتباری  ۲٫۵ میلیارد پوندی در ماه مارس، یک تصمیم «احتیاطی» برای بهبود موقعیت نقدینگی خود گرفته است. همچنین تسهیلات اعتباری بالغ بر ۱٫۵ میلیارد پوند را از یک کنسرسیوم بانکی تأمین کرده است.

این اقدامات، نقدینگی کلی شرکت را به ۶٫۷ میلیارد پوند افزایش می‌دهد و به طور معمول انتظار می رود که در سه‌ماهه اول، رکودی در نقدینگی اساسی فصلی وجود داشته باشد.
رولز رویس اضافه می‌کند که تا سال ۲۰۲۰، این شرکت برای بازپرداخت نیمه دوم سال جاری، بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار بدهی دارد.

رولز رویس نیز مانند سایر شرکت‌ها، اقداماتی مانند کار از راه دور، انجام اقدامات بهداشتی پیشرفته، سیستم‌های شیفت اصلاح شده و بسته شدن موقت تسهیلات را به عنوان بخشی از واکنش ها به وضعیت ویروس کرونا انجام داده است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.